UKENS SPØRSMÅL | LOVE ISLAND, EKSKJÆRESTE OG FARMEN KJENDIS

Annonse | Lenker fra Nelly

CARGO BUKSE (UTSOLGT) LIGNENDE HER | GENSER HER

_________________
 

Er du fornøyd med puppene dine?
// Da jeg 20 år hadde jeg nesten ikke pupper, jeg gikk utrolig mye ned i vekt og det gikk også utover de. Jeg er fornøyd med puppene mine nå ja og jeg har operert. For min del var det viktig at jeg fikk tilbake den størrelsen jeg hadde og det er svært få som i det hele tatt merker at jeg har gjort noe med de.
 

Kunne du ha tenkt deg å være med på Love Island?
// Nei, ikke foreløpig, men om jeg ikke finner kjærligheten om en stund så hadde det absolutt vært gøy å sett om det funket.
 

Hvilken farge har du på øynene?
// Jeg har både grønn og brun. Alt etter sollyset eller lyset generelt forandrer de farge! Noen ganger er de veldig brune, mens andre ganger er de mer grønn.
 

Har du operert nesa, eller gjort noe med den?
// Nei, jeg har ikke operert nesa! Jeg har heller aldri gjort noe med den.
 

Kunne du ha tenkt deg å bli modell?
// JA, absolutt, herregud. Det virker så gøy og allerede til nå har jeg vært modell et par ganger.. (skryt), neida. Om jeg en dag kunne ha vært modell på fulltid og levd av det hadde jeg vært lykkelig.
 

Hvordan var det å være dj?
// Det var SYKT. Jeg har skrevet om det i dette innlegget her.
 

Får du mye hat?
// Nei, jeg får svært lite og det er jeg veldig fornøyd med! Det dukker opp en del kommentarer i blant som går inn det ene øret og ut det andre, med mindre det er konstruktive tilbakemeldinger da.
 

​Hvordan kan man komme i kontakt med deg?
// Gøy, dere kan komme i kontakt med meg gjennom Instagram profilen min: Ingrid Aguiluz eller på mail (den finner dere på Instagram profilen min)
 

Kunne du hatt et avstandsforhold?
// Hmm, godt spørsmål. Da jeg var sammen med Erik hadde vi et avstandsforhold, før det bodde jeg skikkelig nært eksene mine. Jeg trives ikke i et avstandsforhold, men dersom man elsker noen så vil det alltid funke tenker jeg da.
 

Så du på Love Island i år?
// Nja, litt. Jeg så starten også ble jeg lei. Selvfølgelig måtte jeg følge med da Isabelle kom inn og Einar som er bestekompisen til Erik.
 

Kommer du til å heie på Erik når Farmen Kjendis går på tv skjermen?
// Ja, absolutt, Erik og Martine er nok de to jeg kommer til å heie på!! Gleder meg.
 

Hvor bor du?
// Jeg bor på Klepp som ligger en halvtime ca. fra Stavanger sentrum.
 

Har du og Erik fikset opp med Newa?
// Ja, vi har vel det. Jeg har vært venninne med Newa siden vi kom ut av Paradise Hotel, men tro meg – det trekantdramaet der var grusomt og jeg er glad det er over.
 

Hvem heiet du på i Love Island?
// Jeg heiet på Einar, Isabelle og Andrea!! Så gøy at Andrea fant kjærligheten og ikke minst pengene! To gode fluer i en smekk.
 

Er du singel?
// Ja.

Hvor ofte er du hjemme?
// Jeg er hjemme veldig mye faktisk, flere dager/uker i måneden.
 

Når kommer du og Erik til å være åpne om hva som har skjedd?
// Dette er vanskelig å svare på. Det kan godt hende vi aldri åpner oss skikkelig opp om det, men nå er vi jo på ferie sammen da, så det kan fort hende at vi bestemmer oss for å dele det med dere.

4 kommentarer
    1. Hvordan er det mellom deg og Erik no? Er dere fortsatt litt flørtete osv eller er dere bare venner nå? Med tanke på at dere henger sammen og nå er på ferie sammen. Hvordan er tonen mellom dere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg