DEN NYE KYGO?

Nå er jeg er i Oslo igjen (!!) og koser meg i hjel. Vi reiser som sakt til Portugal natt til søndag, men før det skal jeg gjøre noe sinnsykt kult og ikke minst noe helt nytt. Dette kommer til å bli en helt ny opplevelse for min del – jeg skal nemlig være DJ i kveld i Tønsberg. Hjelp. Herregud som jeg gleder- og gruer meg, hvem hadde trodd at denne rolige jenta noen gang kom til å bli en DJ?! For en del uker siden fikk jeg et spørsmål i en av spørsmålsrunde om jeg kunne ha tenkt meg å være DJ, selvfølgelig svarte jeg ja (fordi jeg vil det) og fikk inn en del meldinger fra enkelte dj-er som ville trene meg opp. Nå skjer det og jeg er skikkelig spent, tenk om jeg driter meg ut og plutselig stopper hele musikken på nattklubben, eller mikser sanger folk ikke liker?! Heldigvis får jeg god hjelp av en som er skikkelig flink så dette kommer nok til å gå veldig bra. Av en eller annen grunn så har jeg i flere år alltid hatt lyst til å prøve meg som DJ, men jeg har aldri visst helt hvordan jeg skal få det til eller hvor jeg skal begynne. I dag kommer jeg i hvert fall til å finne ut om jeg liker dette så får jeg se hva som skjer videre, tenk om jeg plutselig en dag blir den nye KYGO? Jeg tenkte også at jeg kunne filme dette og lage en video til dere! Shit, jeg er nervøs, ønsk meg lykke til da! 💕

Slik ser jeg ut når jeg er skikkelig nervøs og stresset.

Forresten, jeg kom til Oslo i går etter en lengre reise en forventet. Flyturen gikk bra, men bagasjen derimot var forsinket. Typisk meg. Jeg følte meg faktisk skikkelig dum i går som gikk med en svær bag over skulderen, en liten håndbagasje koffert og en stor koffert ut og inn på flytoget, trikken og gjennom gatene i Oslo. Det var faktisk skikkelig tungt og de som har tatt trikken i Oslo vet at dørene er super smale. Tenk dere meg gjennom de smale dørene med all bagasjen, krise. Jeg skjems faktisk og håper at det der aldri kommer til å skje igjen.

________________

Gjerne legg igjen en kommentar dersom dere ønsker at jeg skal filme når jeg er DJ i kveld til YouTube-kanalen min.

12 kommentarer

Siste innlegg