DETTE GJØR MEG STOLT

JEG ER STOLT OVER MEG SELV OG DET BURDE DU OGSÅ VÆRE

Jeg syns det er skikkelig trist å se at flere der ute sliter med å være stolt over seg selv. Da jeg skulle spille inn portrettet mitt i Mexico ble jeg bedt om å beskrive meg selv slik at seerne skulle bli kjent med meg. Jeg kom ikke på noen ting, hva skjedde? Jeg har tenkt litt på om det kunne være alle kameraene, crewet og den nye situasjonen som gjorde at jeg ikke fikk svart skikkelig. Etter at jeg tenkte meg litt om kom jeg fortsatt ikke på noe. Jeg prøvde å tenke gjennom ting som beskrev meg som person, både positive- og negative ting, men jeg kom enda ikke på noe. Det er skikkelig trist og man skal kjenne seg selv bedre en man kjenner noen andre? Hjelp. Med tiden har jeg begynt å tenke over hvordan jeg er som person, hvilke verdier som er viktige for meg, hva jeg er stolt over og ikke minst hva jeg kan bli bedre på. Det hjelper og det er så viktig! Jeg elsker at jeg med hånden på hjerte kan si at jeg har gjort flere feil opp gjennom tiden eller at jeg er stolt over å ha tatt ett av mine vanskeligste valg helt alene.

Jeg syns vi alle kunne ha vært litt flinkere til å være stolt over oss selv! Selv om vi gjør en liten/stor feil betyr ikke det at vi ikke er bra mennesker. Tenk heller gjennom hvorfor du gjorde det du gjorde, vil du være slik eller gjøre noe med det. Jeg har tenkt og tenk det siste halvåret og kan med hånden på hjerte si at jeg er stolt over meg selv tross alt det negative jeg også har vært gjennom.

DETTE ER JEG SKIKKELIG STOLT OVER

At jeg turte å delta i et realityprogram
Tenk at jeg gjorde det? Jeg deltok i et program som filmet meg 24 timer i døgnet. At flere mennesker skulle se meg på tv i hver en situasjon.

At jeg tar egne valg
Det siste halvåret har jeg blitt mye flinkere til å følge magefølelsen å ta de valgene jeg vil. Dersom dere spør de som kjenner meg godt vil dere få en forståelse for at jeg aldri klarte å bestemme meg og ta egne valg før. Jeg var avhengig av at andre fortalte meg hva jeg skulle gjøre – det endte som regel opp med at jeg aldri var fornøyd.

At jeg reiste alene til Mexico
Jeg er skikkelig stolt over at jeg turte å reise alene ned til Mexico. Et døgn alene på fly med flyskrekk, sov alene på hoteller utenfor og klarte meg faktisk fint, alene. Jeg klarte det, weey.

At jeg ikke tar til meg hat
Jeg takler hat fra andre mennesker, noen ganger går det inn det ene øret og ut det andre. Jeg skjønner meg ikke på mennesker som lar seg selv skrive så mye dritt til andre, hvorfor? Nett-troll burde skjemmes og absolutt ha brukt tiden sin på noe fornuftig heller. De som skriver dritt til andre sliter selv, tenker jeg. Det er skikkelig trist og jeg skulle gjerne ha gitt dem noen av mine gode hjerneceller der.

At jeg startet en blogg
Bloggen er arbeidsplassen min og jeg er stolt over at jeg har bygget opp en jobb på egenhånd. Jeg har lært vanvittig mye nytt gjennom bloggen og det skal jeg jobbe videre med. Jeg kunne aldri ha drømt om en bedre jobb og setter uendelig stor pris på den.

At jeg er sterk psykisk
Jeg har gått gjennom veldig mye negativt det siste halvåret og er stolt over at jeg har klart og fortsetter å klare meg gjennom det. Istedenfor å legge meg ned og gi opp alt har jeg valgt å heller gjør noe med ting og aldri gi opp.

Vennene mine
Jeg er også veldig stolt over vennene mine som hele tiden stiller opp for meg, viser forståelse og ser meg som person. De gjør livet mitt skikkelig bra og jeg vet at de kommer til å være der resten av livet.

Familien min
Ja, jeg er skikkelig stolt over familien min som har støttet meg gjennom alt i livet. De stilte opp for meg da jeg fikk flere negative tilbakemeldinger angående Paradise Hotel. De liker meg for den jeg er og har ingenting i mot å stille opp for meg dersom noen prøver å tråkke meg ned.

_____________________________

Hva er du stolt over?

3 kommentarer
    1. Kan du seriøst slutte med dette? Ja vi har sånt at du har vært med på paradise hotell, det kommer ikke noe mer penger ut av at du skal blogge om dette hele tiden…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg