JEG AVSLØRER NOE STORT

Annonse | Samarbeid med Lapoint Surfecamp

Nå har det gått fire uker siden jeg og Erik i samarbeid med Lapoint surfecamp lanserte en konkurranse hvor dere kunne vinne en reise for to til Portugal på Surfecamp i en hel uke!! Jeg håper at akkurat du meldte deg på og at du vant! Jeg vil også si tusen takk til dere som meldte dere på, men ikke vant. Husk at man vinner ingenting om man ikke prøver i det minste – det er i hvert fall det jeg pleier å tenke (hehe). Det er sinnsykt mange som har meldt seg på konkurransen og dette viser jo at jeg kan ha flere konkurranser i fremtiden! Det er skikkelig gøy å se engasjementet og at flere av dere også har lyst til å reise til Portugal. 🐢

Nå er de heldige vinnerne kåret – og jeg avslører hvem det er!

KLIKK HER FOR Å SE OM DU ELLER NOEN DU KJENNER VANT KONKURRANSEN 🤞🏽🥇

Igjen – gratulerer så mye til vinnerne! Håper at dere får en nydelig tur til Portugal.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg