UKENS SPØRSMÅL

Hvorfor har du bilder av deg og Erik på Instagram enda?
// De bildene jeg har av meg og Erik sammen på Instagram er bilder jeg liker godt, også er det gode minner da.

 

Har du også silikon? Bare fortsetter det jævlige presset
// Ja, men jeg ønsker ikke å utdype det emne der mer på bloggen.
 

Hva slags redigeringsprogram bruker du?
​// Jeg bruker Lightroom på alle bildene mine. Der har jeg faste preset som går igjen på bildene.
Jeg bruker forresten kun Lightroom og ikke noen andre redigeringsprogram.

 

Hvorfor er du tilbake på blogg.no?
// Jeg liker å ha kontroll over antall lesere, det hadde jeg ikke på den andre bloggen da det bare var rot
​med statistikkene mine.
 

Prøver du å gå ned i vekt?
// Nei, vekt er ikke noe jeg bryr meg om. Jeg spiser sunt og trener for å få en kropp jeg
føler meg komfortabel i nå til Portugal. Jeg syns det med vekt er veldig uklart i og med at dersom man bygger
muskler, samtidig som man spiser sunt vil ikke vekten vise så mye forskjell. Muskler veier.

Kan du vlogge i Portugal?
// JAAA, jeg skal vlogge masse og gleder meg skikkelig mye faktisk!
 

Jobber du på Peak Performance?
// Nei, jeg jobber ikke på Peak Performance, jeg hadde kun en shoot med de.

 

Hvordan er forholdet mellom deg og Erik nå?
// Takk som spør! Vi er gode venner og tar ting derfra.

 

Hvor ofte trener du?
// Jeg trener mye i perioder og lite i andre perioder. Det er det som irriterer meg – at jeg ikke alltid kan trene jevnlig.
Akkurat i disse dager trener jeg omtrent hver eneste dag. Denne uken hadde jeg en treningsfri dag!

 

Hva liker du minst og mest med deg selv?
// Jeg liker minst at jeg er ubesluttsom og lett påvirkelig (selv om det kan være positivt til tider). Det jeg liker mest med
meg selv er at jeg er ærlig og bryr meg om andre mennesker, jeg er litt rar og liker det også!

 

Hva tenker du om at på noen skoler så er det ikke lov med merkeklær?
​// Er ikke det lov?.. De skolene som forbyr dette støtter jeg, men jeg støtter også de som har merkeklær. Det som irriterer meg er at enkelte tror man blir mer populær om man har dyre merkeklær/merkeklær generelt. Jeg føler at dersom man ikke klarer å motstå presset om å kjøpe merkeklær fordi “de populære” har det, ønsker man selv å være populær. Jeg husker at jeg ikke brydde meg så mye om merkeklær. Jeg hadde noen merkeklær, men om det var merke eller ikke spilte ingen rolle. Jeg gikk selv på skolen i de klærne jeg følte meg komfortabel i og det syns jeg dere/du også burde gjøre. Klær er klær og det er ikke alle som har råd til dyre klær, så hvorfor stresse med å få det? Eller bruke alle sparepengene på det? Det er ikke vits.


Når begynte du å snuse?
// I russetiden. Angrer..

 

Hvordan går det med deg og moren din?
// Det går veldig mye bedre med meg og med mamma! Nå skal hun snart ha den siste cellegiftbehandlingen.

 

Hvilke plasser ønsker du å reise til?
// Jeg ønsker å reise til New York, LA, Santorini, Maldivene, Island, Paris, Australia! Og hundre
​plasser til. Det er så sinnsykt mange fine plasser i verden, hadde jeg bare hatt muligheten til å reist verden rundt hadde jeg gjort det.
 

Hva fikk du i snitt på videregående skole?
// Jeg hadde 4,7-9 i snitt, husker ikke helt, men over 4,7.

 

Er ikke du og Julie Grindbakken venner lenger?
// Jeg og Julie er gode venner enda og det kommer vi alltid til å være! Vi reiser til og med sammen til Portugal om en uke,
shit jeg gleder meg MYE!

 

LURER DERE PÅ NOE MER?

11 kommentarer

Siste innlegg