MIN ALLER FØRSTE SMINKEVIDEO | HVERDAGSSMINKE OG FAILS

 
Endelig er den her! Jeg har nemlig filmet en ny YouTubevideo til dere hvor jeg sminke meg og gjett om det var gøy? Dette er kanskje en av de morsomste videoene av meg til nå og jeg føler selv at jeg blir mer komfortabel foran kameraet. I denne videoen viser jeg dere hvordan jeg sminker meg i hverdagen, det er også en del fails som jeg er helt sikker på at flere andre der ute kan kjenne seg igjen i, haha. Husk, dersom du har tips til kommende YouTubevideoer er det bare å legge igjen en kommentar, da blir jeg glad! 🖤

_____________________

 

HUSK Å ABONNER PÅ YOUTUBEKANALEN MIN HER

4 kommentarer
    1. Kanskje du kan lage video når du lager mat, kanskje noe du liker kjempe godt også som kan brukes for når man har en koselig jente/gutte kveld?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg