SLIK SÅ JEG UT FOR ETT ÅR SIDEN

M E G   F O R   E T T    Å R    S I D E N .

Hei dere! I dag har jeg bladd i gjennom gamle bilder på telefonen min og tenkte det kunne være gøy for dere å se bilder av meg ett år tilbake i tid. For ett år siden var det intervjurunder med Paradise Hotel og jeg husker at jeg gikk rundt hele tiden og tenkte på om jeg kom med i neste sesong. Tankene var ikke en annen plass enn på Paradise Hotel, jeg så seriøst gjennom flere gamle sesonger kun for å se hvilke klær folk gikk med, og hvordan de var på tv skjermen. Så gøy og helt sinnsykt spennende. Jeg fant også et bilde jeg trodde jeg hadde mistet – jeg tar nemlig en selfie med kontrakten til Paradise Hotel, og gjett om?! Jeg fant det.  Jeg slenger inn bildene her slik at dere kan se!

Her er bilde jeg snakker om! Dette var dagen da jeg sendte kontrakten til Paradise Hotel og da var jeg offisielt med!

Dette bilde ble tatt i Marbella 2017! En av de kjekkeste feriene jeg har hatt noen sinne.

En aldri så liten stygg selfie.. haha.

18 kommentarer

Siste innlegg