PÅ INNSIDEN AV MIN KJÆRE IPHONE #2

STUDIO VSCO

Ikke så mye spennende der, men..

SØKELOGG + FORESLÅTTE INSTAGRAM

SISTE DM-SAMTALE INSTAGRAM

SISTE SMS


Min kjære mamma som passer på at jeg husker å gjøre ting! Verdens beste.

SISTE FACEBOOKSAMTALE

TOPPLISTEN PÅ SNAPCHAT


Jeg er nødt for å burre litt i og med at jeg ikke vet om det er ok at navnet ligger ute på bloggen min.
 

FØRSTE LAGRET BILDE PÅ SNAPCHAT

SISTE LAGRET BILDE PÅ SNAPCHAT


 

BESTE SELFIE

VERSTE SELFIE

TRE BILDER FRA RECENTLY DELETED

Jeg vet ikke om det er greit for denne personen at jeg legger ut bilde, derfor blurrer jeg det nå.

Fineste Petter Sjurseth?!
 

SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN

Fin liten selfie..

FØRSTE BILDE PÅ KAMERARULLEN


Dette bilde tok jeg rett før jeg skulle inn på Paradise Hotel i Januar.

4 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så mye til en ny YouTube video❤️Jeg har savnet å høre stemmen din og å se deg på en skjerm (når du beveger deg)😊
      Videoer du kan lage med Erik:
      -Erik gjetter prisen på jenteting
      -Du gjetter prisen på gutteting
      -Si det eller spis det
      -Snoke i mobilene til hverandre
      -Erik sminker deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg