FERIE MED PARADISE HOTEL GJENGEN

Annonse | Samarbeid Lapoint Surfcamp 

Nå er det ikke lenge til jeg skal ut å reise igjen! For to uker siden la jeg ut en konkurranse her på bloggen hvor dere kan vinne en reise for to til Portugal på surfecamp i en uke og dersom du ikke har fått med deg det kan du klikke her og delta i konkurransen du også. Jeg reiser med Erik, Julie og Oskar fra årets sesong av Paradise Hotel, det kommer til å bli så gøy. Det er veldig mange som har spurt meg om hvordan det kommer til å bli for meg og Erik nå som vi ikke er kjærester lenger og skal reise sammen. Tro meg – dette har jeg også tenkt veldig mye gjennom, men selv om jeg og Erik ikke er sammen så er vi veldig gode venner og ser frem til å reise på en ferie sammen! Nå som jeg har tenkt til å starte opp med YouTube-kanalen min igjen passer det perfekt at jeg og Erik har planlagt å lage flere YouTube videoer sammen, dersom dere har noen tips til videoer dere vil se av oss to kan dere legge igjen en kommentar i dette innlegget.

Dette blir en veldig annerledes ferie enn det jeg er vandt til – reise med ekskjæresten min også skal vi samtidig lære å surfe (haha), det kommer til å bli så gøy. Vi reiser med Lapoint som har flere surfecamper rundt omkring i hele verden, Sri Lanka, Bali, Costa Rica, Marokko også videre (!!), utrolig kult. For min del blir det utrolig spennende og dra på denne ferien da jeg aldri har vært i Portugal før, nytt land, nye kulturer og opplevelser med fantastiske mennesker. Det kommer til å bli som et lite Paradise Hotel i og med at vi er fire stykker fra årets sesong som reiser sammen, minus kameraene da. 

Jeg er også skikkelig spent på hvordan det kommer til å gå med surfingen. En gang før har jeg surfet og tro meg – det er ikke noe å skryte av, hehe! Det å skulle få reise til Portugal og faktisk lære meg å surfe i flere dager kommer til å bli så sinnsykt morsomt, men også veldig utfordrende og vanskelig. Derfor har jeg valgt å henge meg på level 1 som en den letteste (heldigvis har de forskjellige nivåer), jeg hadde nok aldri klart å lært meg å surfe skikkelig dersom nivået var høyere enn det jeg trenger, det viktigste er jo at jeg får lært meg det grunnleggende først. Målet mitt er å kunne stå på surfebrettet også får jeg se om jeg klarer å lære meg å surfe ordentlig etter hvert. Jeg skal vlogge og blogge så mye som mulig og ta masse fine bilder fra turen slik at dere kan være en del av den! Jeg klarer nesten ikke å vente og gleder meg så mye, dette kommer til å bli en sinnsykt bra feire med venner, sol, bading, surfing og ikke minst å få møte nye mennesker!!

Dersom dere har lyst til å reise til å dra på surfecamp finner dere hjemmesiden til Lapoint her. Har noen av dere vært i Portugal før?
Eller til og med surfet? Trenger tips til begge deler, hilsen en nybegynner!!

17 kommentarer
    1. Jeg gleder meg så mye til flere YouTube-videoer❤️Jeg har savnet å høre stemmen din og å se deg på en skjerm (når du beveger deg)😊
      Videoer du kan lage med Erik:
      -Erik gjetter prisen på jenteting
      -Du gjetter prisen på gutteting
      -Si det eller spis det
      -Snoke i mobilen til hverandre
      -Erik sminker deg

    2. Jeg gleder meg så mye til en ny YouTube video❤️Jeg har savnet å høre stemmen din og å se deg på en skjerm (når du beveger deg)😊
      Videoer du kan lage med Erik:
      -Erik gjetter prisen på jenteting
      -Du gjetter prisen på gutteting
      -Si det eller spis det
      -Snoke i mobilene til hverandre
      -Erik sminker deg

    3. Jeg gleder meg så mye til en ny YouTube video❤️Jeg har savnet å høre stemmen din og å se deg på en skjerm (når du beveger deg)😊

    4. Videoer du kan lage med Erik:
      -Erik gjetter prisen på jenteting
      -Du gjetter prisen på gutteting
      -Si det eller spis det
      -Snoke i mobilene til hverandre
      -Erik sminker deg

    5. Hei. Vet at du har mange lesere og mange av disse er av den yngre «nye» generasjonen. Mange idag sliter med angst/depresjon og ensomhet. Mange strever også veldig med å komme i kontakt med mennesker som har det på samme måte og bare det å finne seg venner i 2018 kan være utrolig vanskelig. Det finnes en nettside som er drevet av mental helse Norge som heter sidetmedord.no hvor man kan komme i kontakt med andre mennesker i samme situasjon.
      Kunne gjerne tenkt meg å sett et blogginnlegg rundt disse temaene og høre hva du tenker og føler rundt dette. og det kunne vært interessant å høre hva du tenker om denne nettsiden og konseptet rundt.
      Føler flere unge mennesker idag trenger å komme over et nettsted som dette.
      Ellers vil jeg bare si at jeg er en stor fan og leser alle dine innlegg.

    6. Sorry for alle kommentarene mine, men jeg fikk aldri se dem. Du trenger bare å svare på en og du kan godt slette alle bortsett fra en

    7. Enda flere videoer du kan lage med Erik:
      -Never have I ever
      -How/What would you rather
      -Hvem kjenner den andre best

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg