UKENS SPØRSMÅL | EX ON THE BEACH DELTAGER, KONKURRANSE OG YOUTUBE

Hadde du mange guttevenner da du var ungdom, og var det konkurranse om å ha mest?
Jeg hadde en del guttevenner da jeg var yngre ja, men jeg opplevde aldri en konkurranse om å ha mest. Jeg trives godt blant gutter da de er mer avslappet og mindre dramaqueens! Når jeg gikk på barneskolen var jeg vel sammen med en gutt i et par dager og en ny en et par dager etter det og slik fortsatte det – ja, jeg var en liten player. Krise.

Hvordan trekkes vinneren i Peak Performance konkurransen?
Jeg trekker vinneren av konkurransen på Instagramstory i morgen kl 12.00, husk å følg med der!! Jeg tagger vinnerne og skriver privat melding etter det.

Kommer det flere YouTube videoer?
Ja, nå har jeg bestemt meg for å starte med kanalen igjen! Det kommer en video til uken, stay tuned. 

Hvordan har familien din det med tanke på moren din?
Vi har det bra alle sammen og det tror jeg henger mye sammen med at vi snakker om ting og deler tanker og følelser rundt sykdommen. Jeg skal ærlig innrømme det at vi har det tøft i noen perioder også har vi det helt supert i andre perioder, det svinger veldig alt etter hvordan hun og vi har det. For mamma er det også veldig viktig at vi fortsetter med de tingene vi pleide å gjøre før hun ble syk! Det som også er veldig bra er at jeg får mye mer tid sammen med mamma og når jeg ser tilbake ca. ett års tid brukte vi veldig lite tid sammen, så dette er helt klart en positiv ting som jeg setter veldig stor pris på i dag.

Kunne du blitt sammen med Erik igjen?
Det får tiden vise.

Hva spiser du på julaften?
Jeg elsker virkelig ribbe mer enn noe annet på julaften!! Dersom vi har pinnekjøtt spiser jeg så klart det også, men favoritten min er helt klart ribbe!

Pleier du å gå på date?
Nei, jeg har aldri gått på en date før i hele mitt liv tror jeg. Kun med kjærester.

Hvordan kjenner du Melina fra Ex on the Beach?
Dette er faktisk litt morsomt, men vi ble kjent gjennom Instagram og etter det bestemte vi oss bare for å møtes i Bergen! Hun er skikkelig utadvendt og etter bare to dager (nesten tre dager) ble vi veldig godt kjent. Tro meg – vi er veldig forskjellige, men også veldig like.. utrolig rart. Jeg liker henne godt jeg.

Snakker du spansk?
Jeg kan en del ord og litt grammatikk da jeg har hatt spansk på skolen i noen år, men jeg kan ikke snakke spansk flytende nei. Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne det eller tok meg tid til å lære mer.

Hva gjorde du med vippeextensions på Paradise Hotel, fikk dere påfyll?
Jeg husker at dette var ett skikkelig stort dilemma før jeg skulle reise til Mexico- om jeg skulle ta på vipper eller ikke. Jeg tror aldri jeg hatt så mye vipper på som jeg hadde før jeg reiste dit! De var så fine da og med megavolum og greier. Vi fikk ikke påfyll der inne, og det gjorde meg egentlig veldig stressa. Jeg var redd de kom til å se skikkelig ille ut, men det jeg gjorde var å kjøpe punkter på H&M og vippelim ikke minst også fylte jeg på litt selv etterhvert som det ble små hull hit og dit. 

Hvordan går det med deg?
Det går veldig bra og tusen takk som spør! Noen tror nok at jeg ikke har det så bra med tanke på innleggene mine i blant, men det har jeg altså. Det eneste er at jeg deler negative ting også fordi livet er ikke perfekt, ikke mitt liv i hvert fall. Uten om det har jeg det veldig bra!! Nå skal jeg snart ut og reise igjen, gleder meg!

Kan du beskrive klesstilen din?
Den er skikkelig blanda den. Jeg kan gå med chill klær og fine klær, det kommer helt ann på dagsformen! Jeg elsker å gå med joggebukser og hettegensere, men det er ikke til å legge skjul på at jeg føler meg mye mer velstelt og pen når jeg har finere klær på. 

Favoritt sang at the moment?
FEFE (feat. Nicki Minaj & Murda Beatz) – 6ix9ine

Hvem var du med i Bergen?
Jeg var med utrolig mange mennesker selv om jeg bodde på hotell med Melina fra Ex on the Beach. Jeg møtte blant annet Kristian, Oskar og Julie fra årets sesong av Paradise Hotel. Vi var også med Inger fra Ex og ett par venner av Melina, vennegjengen min her hjemme og flere andre fra Stavanger området, og shit så gøy det var i Bergen, jeg skal definitivt tilbake dit om ikke så altfor lenge til. Jeg er også litt overrasket over hvor mange bekjente og kjente som var i Bergen denne helgen. 

Liker du sangen til Melina?
Ja det gjør jeg. Det er jo en grunn til at den nådde toppen på Spotify! I utgangspunktet er det ikke verdens vakreste sangstemme og tekst (unnskyld Melina, hehe), men den er fengende og gøy, det skal hun ha!

Liker du å lage mat?
Når jeg først setter i gang syns jeg det er skikkelig gøy, men jeg er ikke flink.

Kan du fortelle litt om hva som er de største endringene fra før du ble “kjent” til i dag?
Dette var et utrolig godt spørsmål, det er så mangt. Jeg vet i hvert fall at jeg har blitt mer selvsikker og trygg på meg selv. Jeg tørr og stå opp for meg selv og si litt oftere ting jeg mener, noe jeg aldri gjorde før. Jeg har også blitt mer forsiktig med hvem jeg er med og hva jeg sier til enkelte mennesker, da man ikke vet helt om de er ute etter å bli kjent med deg, eller Paradise Ingrid. Etter at jeg var med på tv har jeg også lært å ikke ta til meg dritt i fra andre mennesker, selv om jeg gjerne kan svare konkret tilbake. Det går inn det ene øret og ut det andre.

Hvordan blir det å se Erik på TV igjen?
Oi, hm, det blir veldig spennende faktisk og jeg gleder meg skikkelig mye. Vi var jo sammen da han var på innspilling og det kan godt hende at han nevner meg en gang, det vet jeg ikke. Jeg håper at jeg ser en Erik som har det bra og som står på der inne! Jeg husker veldig godt at jeg lurte på hvordan det gikk med han og hva han gjorde der inne da jeg satt hjemme og ikke kunne snakke med han.

9 kommentarer

Siste innlegg