BERGEN DAY ONE

Nå har jeg vært i Bergen siden fredags kveld og til nå har jeg hatt det så gøy! Denne byen lever virkelig opp til forventningene mine og folkene som bor her er seriøst så hyggelige. Jeg trives så godt i Bergen og kommer virkelig til å reise tilbake igjen en dag, uten tvil. Jeg fikk ikke tatt så mange bilder fra kvelden i går i og med at vi dro så og si rett ut på byen. Jeg bor forresten på hotell med Melina fra ex on the beach og herregud så hyggelig og snill hun er! Jeg har aldri møtt henne før, kun sett henne på tv skjermen og selvfølgelig føler jeg at jeg kjenner henne ut i fra det, men det er så mange sider av henne som ikke kommer like godt frem på tv syns jeg da. Hun er så hyggelig og selvfølgelig litt gal da, men det er slike mennesker jeg trenger i livet mitt! Jeg digger hun rett og slett. I dag har vi egentlig bare vært helt fjerne begge to, litt fyllesyke og litt slitne etter gårsdagen. Vi dro innom MM Cafe og bar som ligger midt i byen og spiste frokost, deilig. Begge to hadde pastasalaten som er der og gjett om den er god! Etter det dro vi litt rundt og så i butikker, det eneste jeg kjøpte var en paraply, noe jeg virkelig har fått mye bruk for i denne byen.. Jeg tenkte jeg kunne prøve og være ekstra aktiv på sosiale medier i kveld slik at dere kan se oss to feste og styre på med ting og ikke minst følge oss to en hel kveld.

Dersom dere har lyst til det så kan dere adde meg på Snapchat Ingridaguiluz eller følge meg på Instagram Ingridaguiluz 🖤 

8 kommentarer

Siste innlegg