SPONTANTUR

Okei dere! Jeg skal ut å reise igjen og gjett om jeg gleder meg?! I går kveld satt jeg å så på flybilletter og bestemte meg for å kjøpe billetter med en gang. Turen denne gang går til Bergen by for å møte en jente dere helt sikkert har sett på tv ett par ganger før og en del venner! Jeg har kun vært i Bergen en gang tidligere, og da var jeg innom flyplassen for også reise videre til Lanzarote med skolen. Heldigvis skal jeg være i Bergen hele helgen og se hva Bergen har å by på! Jeg skal ærlig innrømme det at jeg har skikkelig høye forventninger til Bergen (hehe). Jeg vet i hvert fall at denne helgen kommer til å bli utrolig morsom og spennende og jeg skal være flink til å oppdatere dere gjennom hele helgen med masse bilder! Dere skal også få vite hvem jeg skal møte etterhvert, det får bli en overraskelse. Ellers er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet dersom dere har lyst til at jeg skal ha meetup i Bergen og kanskje få med meg en annen person også som dere helt sikkert har sett før. Klem!

11 kommentarer

Siste innlegg