BILDENE SOM IKKE KOM PÅ BLOGGEN #1

Standard “prøver å ta meg i håret” posen, vakker.

Når skolefotografen sier “SMIL”

….

omg

Prøver å få til å blunke en gang i mellom shootene

Viktig å sjekke at alt er på plass 😉

Prøver å være søt? eller

Kunne ha drept noen med dette blikket..

Ikke alltid like lett å være konsentrert

Her aner jeg faktisk ikke hva som skjer HAHA.. guriland.

Prøver å forklare fotografen hvordan bildene skal tas! Ikke særlig pent.

 

Jeg aner faktisk ikke helt hvorfor jeg velger å publisere disse bildene..

Selv syns jeg det er utrolig morsomt å se slike bilder i blant også! Ofte som blogger føler man nok at man hele tiden er nødt til å legge ut de fineste bildene man har, og det sier jo seg selv det. Er ikke så gøy å publisere skurrete, uklare og ukonsentrerte bilder, men jeg tror at det er litt gøy for dere og se meg litt ifra denne siden også. Som sakt, ingen er perfekte, eller vi er det? haha. Håper at dere likte innlegget 💕

9 kommentarer

Siste innlegg