PÅ INNSIDEN AV MIN KJÆRE IPHONE #1

HJEM

Elsker det bilde som ble tatt på finalefesten til Paradise Hotel!

BAKGRUNN

Jeg er egentlig ikke superfan av fargen rosa, men jeg syns den er så søt og nesten like kjedelig som meg 😉

APPER

Er det noe jeg er flink til så er det å holde orden på appene mine – som dere ser. Det er nok ikke bare jeg som får helt fnatt dersom det er hundrevis av uåpna varsler..

I MAPPENE MINE

Det er faktisk flere som lurer på hvor jeg redigerer bildene mine og det er kun på lightroom appen. Den er seriøst så bra og der inne har jeg ferdige preset som jeg bruker på de aller fleste bildene mine. Ellers brukte jeg mye iMovie til å redigere YouTube videoer før (må snart begynne med det igjen), CameraConnect til å overføre bildene fra kameraet til iPhonen og Pic Collage til å sette sammen flere bilder når noen jeg kjenner har bursdag!

Jeg kommer nok aldri til å slette Lavo appen hvor alle behind the scenes videoene fra Paradise Hotel 2018 ligger! For dere som ikke har sett de anbefaler jeg å laste ned den appen og se morsomme videoer fra vår sesong.

Får som regel mest bruk for disse appene i Oslo, da Klepp ikke er en særlig bra kollektiv plass.

Dere MÅ seriøst laste ned disse to spillene(!!), jeg har hele tiden vært så glad i mobilspill og er egentlig en skjult gamer, tror kanskje jeg bruker like mye tid på disse appene som på Instagram, wææ.

Da jeg var utenfor på en annet hotell i Mexico gikk jeg flere dager uten å snakke ordentlig med noen. Meksikanerne der kunne veldig lite engelsk og jeg holdt seriøst på å kjede meg i hjel. Jeg husker at jeg brukte veldig mye tid på å tenke da jeg lå å solte meg hele dagen, den ene tanken var da å lære meg spansk når jeg kom hjem (ikke at det har gått så bra foreløpig)! For dere som tar spansk på skolen er disse appene superbra og jeg anbefaler virkelig Duolingo.

MEST BRUKTE APPER

SISTE TELEFONSAMTALE

Til de som lurer så er Kristin Hole en veldig god venninne av meg!

ANROPSLISTE

FAVORITTER I KONTAKTER

SAFARI LOGG

FØRSTE BILDE PÅ INSTAGRAM

Dette bilde ble tatt i 2014 da jeg var 17 år! Hun som er med på bilde er søskenbarnet mitt <3

SISTE BILDE PÅ INSTAGRAM

Dersom dere sjekker ut mitt aller siste Instagram bilde eller mitt forrige blogginnlegg kan dere være med i konkurransen om å vinne en Peak Performance hettegenser (sort) til en verdi på 1000kr.

SISTE BILDE JEG LIKTE PÅ INSTAGRAM

Det kommer en del to om ikke så altfor lenge! Da får dere se alt på Snapchat, Instagram og i kamerarullen min, mye spennende der altså 😉


Blogglisten
hits

4 kommentarer
    1. Prøvde å melde meg på nelly modell konkurransen og trykte søk men kom aldri noe videre så vet ikke om jeg har meldt meg på mange ganger nå eller om det ikke kom gjennom? ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg