UKENS SPØRSMÅL⎟SKAL VI DANSE, PODCAST OG KREFT

Skal du gifte deg i fremtiden?
Ja, Aleksander, jeg tenker å gifte meg en gang i fremtiden, hehe.

Var du full på de snappene du la ut i helgen?
Jeg var ikke full nei, men på den videoen der jeg skulle ta på dressing kan det se slik ut, hjelp. Jeg er sjeldent full og liker det ikke. Det er jo mye gøyere når man husker ting og fortsatt kan ha det gøy!

Hvor gammel er broren din?
Han er født i 1991 og er 27 år.

Hører du på podcasten til Erik og Erlend?
Ja det gjør jeg og jeg elsker den. De er så morsomme, samtidig snakker de om mye interessant som jeg aldri har tenkt noe over. Man kan faktisk lære litt av og høre på de to brødrene der!

Favoritt is?
Jeg er egentlig ikke en is person (foretrekker heller sjokolade), og derfor kjøper jeg snickers isen dersom jeg skal ha is.

Hvem heier du på i skal vi danse?
Jeg heier aller mest på Martine og Aleksander og de er så flinke! Denne sesongen er helt klart en av de bedre og jeg elsker deltagerne. Jeg skal innrømme det at jeg er sinnsykt positivt overrasket over hvor flinke alle er. Syns også at Sophie Elise er kjempeflink også må vi ikke glemme Einar fra tid for hjem, jeg har sett alle sesongene og heier selvfølgelig på han også! hehe.

Favoritt tv-program?
Paradise hotel.

Hva skjer med Peak Performance bildene?
De skal brukes til reklame, jeg kommer til å poste de når jeg får dem tilsendt.

Hva gjør du for å beholde brunfargen din?
Jeg gjør ikke noe spesielt. Før tok jeg mye solarium, men nå har jeg ikke lyst eller tid lenger til det der. Etter to måneder i Mexico ble jeg skikkelig brun og jeg elsker å være brun! De spanske genene er også med på å gjøre at jeg er brunere i huden generelt.

Hvorfor slo du og Erik opp?
Jeg får fortsatt dette spørsmålet hele tiden og jeg har sakt før at jeg ikke har lyst til å skrive om det enda. Det er ikke sikkert at jeg kommer til å dele det med dere, men dersom vi begge to har lyst og er klar for det så gjør vi det. Jeg skjønner så godt at dere lurer, men det er ikke noe big deal.

Har du noen gang tenkt på å bli veganer eller vegetarianer?
Hmm, jeg har egentlig aldri tenkt noe over det, men ettersom at mamma lager en del vegetariansk mat spiser jeg det en del her hjemme.

Når kommer du til Bergen? Kan du komme til Åsane?
Jeg har så lyst til å reise til Bergen og må få det til innen dette halvåret, og da skal jeg også prøve å komme til Åsane!

Kan du vise hva som er på mobilen din?
Det kan jeg selvfølgelig lage ett eget innlegg om.

Har du fylt leppene igjen? Eller har du slutta?
Jeg har fylt de igjen.

Har du noen store prosjekter på gang?
Jeg har det, men kommer ikke til å dele det enda!

Har du og moren din det bra for tiden?
Ja, tusen takk som spør! Jeg har det bra og mamma har det bra, men etter forrige cellegift har hun blitt skikkelig trøtt og sliten. Det er en veldig normalt bivirkning av cellegift, men det er ikke noe gøy og hyggelig å se på i det hele tatt! Hadde jeg bare hatt muligheten til å kunne gi henne min energi så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få det til 🙁

Hvilket land vil du helst reise til?
Jeg vil reise til mange land, men dersom jeg må velge ett land nå må det bli Maldivene.

Bruker du selvbruning?
Nei, jeg brukte det mye før, men bruker det aldri lenger.

Hvor høy er du?
Jeg er 1,74.

Kan du beskrive drømmemannen?
Det aller viktigste for meg er at han er morsom og får meg til å le mye! Ellers må jeg kunne stole på han, det er viktig. Det er alltid et pluss også om han liker å reise mye og har ett ønsker om å oppleve nye ting i livet. Alt det andre som; utseende også videre kommer av seg selv, så lenge han har disse egenskapene er det ikke mye som skal til for at jeg faller for han.

Har du lyst til å bli kjent med nye folk?
JA, jeg elsker det! Det er en del som misforsto det innlegget jeg skrev: “folk som har lyst til å bli venn med meg etter Paradise”, det eneste jeg mente da var at folk som snakker dritt om meg for også prøve å være hyggelige er ikke noen jeg har lyst til å være med. Enkelt og greit..

Har du kontakt med Julie?
Ja, vi har mye kontakt og snakker nesten hver dag på telefonen sammen.

Kan du ha meetup i Stavanger?
Ja, det kan jeg ha!

Når du starta du med sminke?
Jeg husker ikke helt, men jeg tror jeg var tidlig i gang med sminke. Tenk å være så tidlig i gang med å bruke sminke, også være så dårlig til å sminke meg nå?! Årh.

Kunne du ha vært med noen av leserne dine?
Ja, det hadde vært så koselig!

Kan du ha SMS rullet med noen?
Det kan jeg prøve å få til!

Hadde du ligget med noen for 5 millioner?
Nei, aldri.

Hvorfor valgte du å reise til Portugal med Erik?
Dette er en tur vi planla for lenge siden og nå er jeg og Erik venner! Det kommer til å bli gøy.

Er du fornøyd med utseende ditt? Hva ville du ha endret på om du kunne?
Jeg er fornøyd, hvorfor skal man ikke være det? tenker jeg da. Vi er alle forskjellige, tenk hvor rar verden vi hadde levd i om alle skulle ha sett helt like ut. Jeg vil ikke forandre på noe mer.


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg