ØDELAGT AV REALITY-TV

 

AnnonseLenker fra Nelly

CARGO BUKSE HER  (back in store!) ⎟  GENSER HER   ⎟ SMYKKE PRETTY LITTLE THING

Jeg har flere ganger kjent en slags knekk etter at jeg var med i Paradise Hotel. Hva skal jeg si? På et vis ble jeg skikkelig ødelagt og på et annet vis er det noe av det beste jeg har opplevd på mine 21 år. Når man velger å delta i et slikt program er det mye man ikke helt klarer å visualisere før man drar. Hode mitt og tankene mine var et rent kaos da jeg nærmet meg avreise til Mexico og jeg var helt ærlig dritredd for hva livet mitt skulle bringe videre, noe som er helt forståelig etter ting man hører om folk som velger å delta i reality programmer. 

Det aller værste med å ha bodd i Mexico i 2 måneder, på samme hotel, med de samme menneskene, uten telefon og kontakt med de hjemmefra var å komme hjem til min egen seng igjen, utrolig nok. Alt var rart. Ja, rart er det riktige ordet. Det var vanskelig å akseptere at jeg var hjemme igjen, at jeg aldri skulle inn på Paradise Hotel igjen og at et av de største og beste minnene i mitt liv var over. Hvorfor utnyttet jeg det ikke mer? Hvorfor koste jeg meg ikke hvert eneste sekund? Jeg angrer. Faktisk. Jeg trodde aldri at jeg kom til å angre på noen ting etter Paradise Hotel, men akkurat det er noe jeg angrer på. Og det er det eneste. Heldigvis.

Livet går videre selv om man ikke alltid har lyst til at det skal skje. De minnene jeg har fra Mexico kommer aldri til å kunne erstattes noen gang. Jeg sier at jeg angrer på at jeg ikke hadde det enda gøyere, men igjen kan jeg ikke sitte her å angre på noe som har skjedd, tross alt er det jo det sykeste jeg har vært med på. Det at jeg var ødelagt da jeg kom hjem igjen var overgangen til en normal hverdag igjen som jeg ikke helt klarte å akseptere! Jeg gråt faktisk veldig ofte de kveldene etter at jeg kom hjem, det var forferdelig og jeg følte meg skikkelig ensom. Det var jo bare min egen feil og nå vet jeg at det ikke var unaturlig for de aller fleste har nok kjent den følelsen. Jeg var ødelagt, men heldigvis var det på en god måte; det beviste bare at jeg hadde hatt det utrolig gøy i Mexico og at det å komme hjem til det normale livet var en overgang som til slutt endte opp bra igjen.


Blogglisten
hits

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg