DET BESTE MED PARADISE HOTEL

Hei dere! I dag har jeg vært på shoot med Peak Performance og gleder meg så mye til å vise dere resultatet. Jeg hadde det skikkelig gøy og storkoste meg som bare det, det er ikke alltid man får en slik mulighet. Ellers tenkte jeg at kunne fortelle dere det aller beste med Paradise Hotel. Dette var et av flere forslag jeg fikk tilsendt på DM på Instagram da jeg spurte etter tips til blogginnlegg. Det er så gøy når dere kommer med tips og da er det morsomt å gjennomføre det også!

DET BESTE MED PARADISE HOTEL

🌴 Gratis ferie som inkluderer – gratis mat og drikke, gratis alkohol/tobakk, fly tur/retur, og ikke minst får man bo i en av de fineste villaene i Mexico.

🌴 Møte nye mennesker – Man er selvfølgelig aldri helt alene selv om man ikke får ha kontakt med de hjemme. Menneskene man møter inne på Paradise Hotel er der av samme grunn som deg, nemlig for å ha det gøy og muligens vinne 500.000kr.

🌴 Spill om en halv million kroner. Det er sykt, helt sykt faktisk. Tenk at man kan vinne en halv million kroner, tro meg – det er utrolig kjipt når man snubler på mållinja, men slik er det bare.

🌴 Ingen sosiale medier. Hvem hadde trodd at det skulle være noe av det aller beste? Det var seriøst så herlig. Uten telefonen måtte vi snakke mer sammen og bli skikkelig godt kjent. I dag er det jo veldig vanlig å sitte på telefonen flere timer og chatte med mennesker eller tindre, egentlig veldig kjedelig.

🌴 Man vet aldri hva som kommer til å skje. Dette er både bra og dårlig, selv syns jeg det var det som gjorde hele oppholdet! Det å leve oppi en så stor spenning hele tiden var så gøy. Hvem kommer inn? Hva er temaet for uken som kommer? Hva står det i brevet? Hvem får makt? Altså det var så spennende og det var nok også derfor folk ble så gira da det kom inn brev og lignende.

🌴 Festene, uten tvil. Paradise Hotel er ikke verdens største villa og akkurat når det kom til festene passet det utmerket at det ikke var digert. Vi holdt for det meste sammen oppe i loungen og festet som bare det. Verdens beste bartender – Pablo var også der under hver fest, så gøy. Jeg savner Pablo skikkelig mye. Selv om det ikke alltid var musikk var det utrolig god stemning da vi først fikk musikk!

🌴 Produksjonen. Ja dere leste riktig, produksjonen er så bra og de sørger hele tiden for at alle deltagerne har det bra. De fikser alt av medisiner, snop, mat (dersom man har allergier), de også gode å snakke med dersom man trenger det. De var som en liten familie der inne, og det betydde nok veldig mye for de aller fleste.

🌴 Utfluktene. Dette var muligheten vår til å komme ut av hotellet en dag, noe som var skikkelig deilig da man etter flere uker ble ganske lei av menneskene og området! på utflukt fikk vi også brev som de aller fleste gangene inneholdt makt!


Blogglisten hits

2 kommentarer
    1. Vil gjerne ha dette svar på dette soørsmålet i ukens spørsmål: Hva tenker du om bruk av tobakk i forhold at det er med på å fremkalle kreft? Tenker spesielt på hva du tenker om dette nå når du lever med en "kreftpasient" i nær relasjon.

    2. Oi, jeg skjønner veldig godt hvorfor du lurer på dette. Man kan bli syke av veldig mange andre ting også.. Jeg føler meg veldig dårlig nå og burde gjerne ha slutta med det i og med at det er kreftfremkallende og jeg har en mamma med kreft, samtidig er det avhengighetsskapende og ikke noe jeg anbefaler andre å gjøre. Det er veldig mange ting som ikke er bra for helsen, men folk gjør det fremdeles. Jeg kan liksom ikke stoppe med ting i mitt eget liv fordi jeg kjenner noen andre som er syke.. om du skjønner hva jeg mener? Det var også nogen som spurte om jeg kom til å donere håret mitt også fordi mamma har kreft, men det er jo ikke slik verden er, man kan ikke legge livet sitt på hylla eller slutte med ting fordi andre er syke:( jeg vurderer faktisk nå, for første gang på lenge å slutte med snus.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg