SHOOT MED PEAK PERFORMANCE

 

Annonse Lenker fra Nelly

KJOLE HER

Hei dere! Dette har jeg gledet meg så lenge til å fortelle dere, jeg skal nemlig på photoshoot med Peak Performance som holder til på Norwegian Oulet på Ålgård. Jeg kjenner skikkelig mye på nervene og både gruer og gleder meg så mye! Tenk hvor morsomt og gøy det kommer til å bli – hvem vil vel ikke bli tatt bilde av en hel dag sammen med et så fint og bra merke som Peak Performance? Det at jeg skal være med på photoshoot er super spennende og jeg vil tro at jeg kommer til å trives godt med det. Jeg elsker å bli tatt bilde av og spesielt dersom det er noe annet enn meg i bilde som skal frontes – klær, sminke også videre. Det er så gøy og selvfølgelig skal jeg vise dere resultatet så fort jeg får det tilsendt! Det gleder jeg meg til.

Jeg kommer nok også til å kjøre ut en giveaway i en konkurranse dersom dere er interessert i det? Gjerne legg igjen en kommentar dersom dette er noe dere har lyst til at jeg skal gjøre. Det kommer nok også en rabattkode til dere som dere kan bruke! Husk at de også har en nettside som dere kan finne her. 

Herregud som jeg gleder meg til dette og tro meg – jeg håper virkelig at jeg leverer og at resultatet blir superbra.


Blogglisten
hits

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg