UKENS SPØRSMÅL | DOMINANT, BLOGG OG SKAL VI DANSE

Hvorfor har du ikke ingridaguiluz.blogg.no lenger?
Jeg valgte å lage egen nettside der adressen er: Ingridaguiluz.no. Jeg vil også ha muligheten til å ha et finere design på bloggen og styre reklamene mine selv.

Er du dominant?
Av og til, spørs hva du tenker?

Har du kontakt med Erik?
Ja, vi har mye kontakt og er som sakt venner i dag.

Hva følte du da Erik røyk ut av Paradise Hotel?
Da Erik røyk ut av Paradise Hotel var jeg på et annet hotell utenfor og da visste jeg ikke at han røyk ut før vi møttes under jurymøte uken før finalen. Men selvsagt var det skikkelig dritt når jeg så at Erik var en del av juryen sammen med meg, heldigvis endte det ikke slik.

Hvilken sko størrelse har du?
Jeg har sko størrelse 39.

Hvem var forbilde ditt da du var liten?
Jeg kan ikke huske at jeg har hatt noen forbilder noen gang foruten om mamma da. Hun er det sterkeste menneske jeg kjenner og jeg er så stolt over henne! Hun er faktisk mitt forbilde hun.

Hvor gammel er du?
Jeg er 21 år og har bursdag 19. Januar.

Hvilket fotballag heier du på?
Jeg heier på Liverpool om jeg så må velge ett lag, men er ikke blodfan akkurat selv om det er gøy å se kamper en gang i blant.

Hvordan er det å møte Erik når dere ikke er sammen?
Det er som normalt. Eller ikke akkurat helt normalt da, vi er venner og det er akkurat som å møte en venn! Hyggelig det.

Hva er din mening om Ex on the Beach?
Jeg har skreve om det tidligere her. 

Ville du ha vært med på Paradise Hotel igjen dersom du hadde fått tilbudet?
Jeg er faktisk veldig usikker. Jeg har jo allerede vært med i en sesong og er redd for at de minnene skal glemmes eller at jeg ville ha fått en vondere/dårligere opplevelse dersom jeg var med igjen! Jeg hadde det jo så gøy og ville nok aldri ha byttet ut den opplevelsen noen gang.

Drømmejobb (utenom sosiale medier)?
Jeg vet ikke, akkurat det med jobb er vanskelig og jeg tror at de aller fleste kan kjenne seg igjen i at de ikke vet hva drømmejobben er før man har prøvd ulike ting. Kanskje noe innen tv eller økonomi, jeg aner ikke.

Nevn en ting du bare må ha i hverdagen.
Mobil/snus, den er vanskelig.

Kunne du ha vært med i Skal vi danse?
JAAA! Det ser så morsomt ut. Jeg er virkelig ikke flink til å danse, men i og med at skal vi danse er en konkurranse kan det hende at den indre danseren i meg hadde kommet frem. Jeg elsker konkurranser og ikke minst lære nye ting! Det hadde vært så gøy.

Hva er din favoritt parfyme?
Giorgio Armani, Si.

Har du noen gang vært gravid?
Nei, jeg har aldri vært gravid, men håper jo at jeg blir det en dag!

Føler du deg utestengt av de andre bloggerne?
Nei, viss dere tenker på den hendelsen som skjedde i helgen så ja. Det var ubehagelig, men jeg føler meg absolutt ikke utestengt ellers.

Hva var din favorittuke inne på Paradise Hotel?
Det må være game of thrones uken! Jeg elsket kostymene og at jeg ble partner med Erik. Det som var kjipt den uken var at Joakim måtte dra hjem.

Hvordan ser en vanlig dag ut i ditt liv?
Våkner på ulike tidspunkt alt etter hva jeg skal. Deretter spiser jeg alltid en god frokost, også stikker jeg på trening, dusjer, steller meg, blogger og jobber mye, finner på ulike ting, sover. Det er ikke noe mer spesielt enn det, med mindre jeg er på ferie eller andre plasser og at jeg tar meg et par snuser inni mellom slagene her (hehe).

Kan du komme til Tromsø?
Det har jeg veldig lyst til!

Har du tips til hvordan man kan få tilbake motivasjonen for en jojo-trener?
Jeg har skreve et innlegg om det her.

Hvordan går det med moren din?
Hun har det bedre enn det hun har hatt på en stund vil jeg tro! Vi fikk tross alt veldig gode nyheter da vi var på sykehuset sist! Tusen takk som spør.

Angrer du på at du meldte deg på Paradise Hotel?
Jeg meldte meg ikke på selv, det var det venninnene mine som gjorde! Uansett, nei jeg angrer ikke på at jeg takket ja og ble med til Mexico i 2mnd! TIME OF MY LIFE. Jeg håper virkelig at dere som er usikre på om dere skal melde dere på bare gjør det. Kommer ikke til å angre.

Hvor i Stavanger er du fra?
Utenfor Stavanger, Klepp.

Har du kontakt med noen av deltagerne fra Paradise Hotel?
Ja det har jeg, blandt annet Newa, Erik, Ine, Ina, Karoline, Julie, Marius, og Erik. Jeg snakker ikke like mye med alle, men vi har kontakt! 

Kan du ha åpen snap?
Ja, det kan jeg ha en dag!

Har Erik mistet faren sin?
Nei, Erlend mistet nettopp faren sin som også var en stor del av livet til Erik 🙁


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg