JEG GIKK UT AV KOMFORTSONEN MIN

 

Annonse – Lenker fra Nelly

God søndag dere! Akkurat nå sitter jeg hjemme og tenker veldig mye over ting som skjedde i helgen. Denne helgen har virkelig vært hektisk, men mest av alt veldig morsom og lærerik! For et par måneder siden da jeg satt nede i Mexico og skulle beskrive meg selv med tre ord, ble det: Utadvendt, spontan og ikke minst snill. Nå som jeg sitter og tenker over de tre ordene klarer jeg ikke helt og forstå at disse tre ordene er de som faktisk beskriver meg som person. Selvsagt er jeg snill, spontan og utadvendt, men det er nok ikke de tre ordene jeg føler beskriver meg aller best. Jeg har forandret meg de siste månedene. Jeg som i flere år har trodd at jeg er en skikkelig utadvendt person stemmer på et sett, men ikke alle. Man kan jo være utadvendt på veldig mange forskjellige måter og min måte har nok vært at jeg tørr og snakke med nye mennesker og er ikke dirkete sjenert. 

I helgen har jeg innsett at jeg har forandret meg til en mye bedre person etter at jeg har vært med på Paradise Hotel. Vi har alle våre negative sider, men jeg syns at vi burde bli flinkere til å sette oss ned og tenke over hva som egentlig er de positive sidene våre og hvorfor. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg gikk ut av komfortsonen min denne helgen, da jeg sto opp for meg selv under den hendelsen på TV3 lanseringen jeg skrev om på fredag. Slem var jeg ikke, og man trenger ikke alltid og være slem for å stå opp for seg selv, men man kan si at ting ikke er greit på en fin måte.

Det er nok flere der ute som er like konfliktsky som meg. Jeg hater konflikter og trekker meg aller helst unna dersom jeg merker at det er noe i lufta. Det jeg har lært er at selv om man er konfliktsky skal man alltid få lov til å ha en mening og gi beskjed på en saklig måte til andre mennesker, det hjelper. Jeg har veldig lett for å henge meg på andres meninger og det irriterer meg skikkelig, for jeg vet at jeg også har en mening om ting innerst inne.

For de som ikke fikk meg seg det, var det premiere på skal vi danse i går! Etter premieren var det afterparty, såå gøy. Jeg gikk skikkelig ut av komfortsonen min, da jeg valgte og dra dit uten og nesten kjenne noen! Det var så gøy og jeg ble kjent med veldig mange nye mennesker, til og med mennesker jeg har sett opp til og som har vært kanskje et slags forbilde. Sofie Elise var der, Kathrine Sørland og mange flere. Det var skikkelig gøy rett og slett. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg turte og dra dit og ha det gøy. Jeg fikk også møte de andre deltagerne som var inne på Farmen Kjendis sammen med Erik! Hvor gøy er ikke det? Fint og vite hvem han faktisk levde oppi der inne. 

DAGENS OUTFIT:

BUKSE (UTSOLGT, KOMMER SNART) LIGNENDE HER / GENSER HER


Blogglisten
hits

4 kommentarer
    1. Jeg så deg i bilen ved skal vi danset-studioet i går❤️Jeg kan fortsatt ikke forstå at jeg faktisk så deg????❤️????Jeg er så glad for det????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg