HØSTLANSERING PÅ LATTER

 

Annonse / Lenker fra nelly

BUKSE – HER, SKO – STEVE MADDEN, TOPP – BIKBOK, BELTE – HER

Hei dere! I går var jeg på TV3 sin høstlansering hvor vi fikk se hvilke programmer som skal komme på skjermen i høst og gjett om jeg gleder meg! Eventyrlig oppussing er vel det programmet jeg gleder meg mest til i og med at jeg elsker interiør og oppussing. Høstlanseringen var på Latter her i Oslo og det var helt stappa med mennesker. Det er veldig lenge siden jeg har vært så starstruck som det jeg var igår, hallo, Kristian Kjelling var der, hehe. Det var skikkelig god stemning med åpen bar, servering av mat og mye god musikk! 

Jeg skal ikke legge skjul på at det var en liten ting som skjedde på slutten av kvelden som gjorde meg skikkelig opprørt og lei meg. Grunnen til at jeg velger å skrive om dette er fordi jeg ikke vil legge skjul på ting som ikke alltid er bra. Jeg hadde det jo kjempegøy, men selv om man av og til har det gøy kan andre ting oppstå som ødelegger dette og da er det heller ikke nødvendig og legge skjul på det.

Det var en person som fikk meg lei meg og uvel. Denne personen mener at jeg bruker henne for å få lesere på min blogg, at jeg namedropper henne. Nå når jeg skriver dette velger jeg å ikke skrive navnet hennes for å ikke gi henne vann på mølla. Problemet her er at jeg “bruker” ingen for å få lesere, men når jeg har spørsmålsrunde og mange folk spør meg: “hva syns du om diskusjonen mellom x og x” da svarer jeg. Denne saken ble skrevet om i VG, Dagbladet og mange andre bloggere/influencere har hengt seg på den diskusjonen fordi det handler mye om sak og ikke nødvendigvis person. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor det alltid skal være et problem når jeg sier min mening og ikke andre. Jeg kopierer heller ingen, men dersom vi har vært på samme eventer, festivaler også videre sier det seg selv at man skriver mye om det samme, på hver vår måte. Ellers er det ikke noe kopi, men denne personen velger å si det for å fremme seg selv og for å overbevise seg selv om hun er den som “kommer opp med alle ideene”. 

I går kveld følte jeg at det var ubehagelig og være sammen med denne personen og ikke minst at denne personen var ufin mot meg, ikke direkte, men man merker godt når andre mennesker ikke vil ha deg med på ting. Det å stå der alene mot flere mennesker som ikke kan si sin mening og snakke om ting er vondt og selv om jeg sa til disse menneskene at jeg kunne gå en annen plass eller at vi kunne gå sammen og spise var det ikke noe respons og få. Det var sårende og jeg skulle ønske at det var en mulighet for å få snakket om ting og ordne opp. Hva har jeg gjort som gjør at dette skjer? Og hva godt får hun utav og være sånn? Kanskje det enda handler om det som skjedde inne på Paradise Hotel? Jeg vet ikke.

Jeg hører ting fra forskjellige mennesker om hvorfor denne personen oppfører seg sånn. Det jeg vil si her er at selv om jeg hører ting fra andre bryr jeg meg ikke om det fordi jeg vet at det kan være rykter eller tullesnakk. Poenget her er at kvelden min ble ødelagt på grunn av småting som jeg stadig føler at jeg blir beskyldt for og jeg orker det ikke mer. Beklager for et litt nedlatende innlegg, og jeg mener ikke å henge ut denne personen, men jeg har også følelser akkurat som denne personen jeg snakker om, og da syns jeg at jeg kan få dele mine ærlige tanker og opplevelser her på en saklig og ordentlig måte.


Blogglisten
hits

11 kommentarer
    1. Drit i henne! Du er så bra Ingrid, og en mye flinkere og genuin person. Synes bloggen din er veldig original og synes dessuten ikke du bruker hennes navn for klikk, i såfall et par ganger, men det kan man ta henne på også hvis det skal være sånn:) stå på❤️❤️

    2. Drit i denne personen. Stå på Ingrid! Synes du fremstår som et fornuftig, klokt og vakkert menneske.

    3. Herlighet, snakk om å være selvsentrert da? Denne bloggeren lever nok i sin egen bobble, og hvis det var Isabel raad så har hun selv en youtube video «HVA SKJER MELLOM NEWA OG ERIK?» hvor erik reagerte på at hun klagde på at bloggere brukte isabel for å få klikks mens hun gjør det samme sjæl.

    4. Er jo ikke vanskelig å se for seg hvilken blogger som er så selvsentrert, narsissistisk og drama-søkende. Du er så genuin, snill og flott, så det er bra at du holder deg for god for det oppstyret hun forsøker å sette i gang <3

    5. Ugh Isabel raad er så irriterende!! Hun tror seriøst hun eier bloggverden og at hun har funnet på alt!! Bitch PLEASE! Skulle gjerne ha satt ho på plass, synd jeg bor langt unna.
      Ikke bry deg om henne Ingrid! Du er et fantastiskt og genuint menneske i forhold til hu der. ????❤️

    6. Fineste Ingrid! Bloggen din er jo helt egen, jeg elsker å lese den, fordi jeg faktisk kjenner på de følelsene du sitter med! Du skriver så godt at stemningen, følelsene og tankene dine er til å ta og føle på! Du er så genuint ekte! Hele atmosfæren på bloggen er så behagelig, det er litt rart å si kanskje, men jeg følger på mange måter at bloggen din er ett fristed også for oss som leser den! Kombinasjonen av de forskjellige innleggene du skriver harmonerer så godt!

      Du fortjener virkelig kun det beste, og det er så lite voksent av vedkommende å holde på slik! Hev deg over det, jeg vet det er vanskelig, men ikke la hun definere deg eller der du jobber for på bloggen! Hun har ingenting med hvorfor du har mange lesere! Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men tror ikke jeg tar feil når jeg sier at majoriteten av leserne dine er intressert i deg og ditt liv!

    7. Vær så snill og ikke la det knekke deg. Du har et skikkelig stort potensiale til å bli stor i sosiale medier – som et godt forbilde. Vi trenger fler som deg, med godhet og som er inkluderende og aksepterer mennesker som er ulike.

    8. Den diskusjonen var sikkert Isabell Raad og Mads Hansen. Bare shit i hu, ikke gidd å bry deg!! Folk klager uansett hva du gjør. Det r ditt valg hva du vil eller ikke vil legge ut!

    9. Er ganske sikker på at jeg vet hvem du snakker om, og hvis det er den jeg tror så vil jeg bare si at du kommer så mye lengre med din godhet. Denne personen virker utrolig trangsynt i mine øyne, og for et oppegående menneske er det ikke vanskelig å se at hun lever i sin egen boble, og glemmer at ikke alt handler om henne. Ikke la det dra deg ned, hun vet ikke bedre fordi hun ikke eier egenskapen til å se ting fra et annet perspektiv enn sitt eget. Du du virker utrolig genuin og jordnær, ekte – og det kommer du lengre med enn det hun gjør. Hun er kanskje populær og har mange følgere, men jeg vil ikke akkurat si at hun er så veldig respektert blant det norske folk etter mitt inntrykk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg