REDSELEN ER BORTE

Hei dere! Nå har jeg ankommet Oslo for kanskje 50 gang dette halvåret og gjett om jeg er lei av fly. Jeg har tidligere skreve litt om flyskrekken min og at den ikke kan stoppe meg i å reise rundt, noe den heldigvis ikke har! Det som er sykt her er at jeg egentlig ikke er særlig redd for å fly lenger, tenk det? Jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg tror at all flygingen har gjort at jeg ikke ser på det som noe skummelt lenger. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg til tider i luften blir litt redd, men da er det isåfall turbulens som er årsaken. Jeg merker også at så lenge jeg holder meg selv opptatt med enten musikk, spill eller serier går tiden mye kjappere og jeg glemmer rett og slett ut alle lydene og ristingen, bare et lite tips til dere!

Over til noe annet, jeg er som sakt i Oslo og har en del planer som jeg har lyst til å få gjort denne helgen, jeg kommer også til å dele dette med dere etterhvert som det skjer! Nå skal møte Ina og Newa, og de har jeg virkelig savnet mye den siste tiden! Gleder meg.


Blogglisten
hits

6 kommentarer

Siste innlegg