JEG TRENGER EN PAUSE

Beklager for at jeg ikke har fått blogget skikkelig i helgen som var og jeg skal absolutt bli bedre på det. Det tar litt tid til å bli vandt med å planlegge innlegg når man vet at man kommer til å ha det travelt fremover. Helgen min har vært skikkelig travel og jeg har i utgangspunktet hatt lyst til å bare kose meg. Jeg koser meg med bloggen, men av og til trenger man å bruke tid på seg selv og venner, noe jeg valgte å gjøre i helgen. Utopia festivalen i Stavanger var skikkelig bra i år og jeg anbefaler alle til å dra dit neste år igjen! Jeg må si at jeg er positivt overrasket, for i fjor var det faktisk ikke så bra. Heldigvis valgte jeg å satse på at det var bedre dette året og det var det! Selv om festivalen absolutt var verdt turen, er jeg lei av fest og alkohol.

Etter at jeg kom hjem fra Paradise Hotel har jeg vært på en del eventer, festivaler og byturer generelt. Jeg er skikkelig lei av det og trenger en liten pause fra akkurat det der i et par uker. Jeg vil heller fokusere mer bloggen, trening og familie enn festing. Er det lov og si at jeg er lei av fest og alkohol? Som en Paradise deltager føler jeg folk ofte kan forvente at du skal delta på alle mulige fester og arrangement og da skal man helst være den største festløven i tillegg. Er det en ting jeg ikke er så er det en festløve, derfor passer det meg midt i blinken med en liten pause fra all festingen!

Forresten så slenger jeg med et lite bildedryss fra Utopia festivalen i helgen:

Fine venninnene mine!


Blogglisten
hits

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg