FILLERS I LEPPENE?

Rykte nr. 1
At du hater Erik.
Nei, vi er gode venner og jeg hater absolutt ikke Erik.

Rykte nr. 2
At du har tatt fillers.
Ja, det har jeg. Tenkte jeg kunne skrive et eget innlegg om det.

Rykte nr. 3
At du slo opp med Erik fordi du trodde på alle ryktene om han og Martine på Farmen.
Nei. Dette stemmer overhode ikke. Martine og Erik hadde begge to kjærester da de var på innspilling til Farmen. Martine har heller ingenting med hvorfor det ble slutt mellom meg og Erik.

Rykte nr. 4
At du hadde sex med Marius (mp) da du var sammen med Erik.
Neeeei, hahah. Jeg har aldri hatt sex med Marius! Husk at han er veldig god venn med Erik og meg, så nei, det hadde aldri skjedd.

Rykte nr. 5
At du er en fantastisk bra person.
Tusen takk. Det var skikkelig hyggelig og jeg håper at det rykter der stemmer!

Rykte nr. 6
At du løy til fansen om å ha slått opp med Erik slik at dere kunne ha et privat forhold.
Nei, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si at vi ikke er sammen.

Rykte nr. 7
At du har silikon i brystene.
Ja, det har jeg.

Rykte nr. 8
At du farga håret for å bli sammen med Erik igjen.
Dette stemmer heller ikke! Dere skal ha for fantasien i hvert fall, så morsomt.

Rykte nr. 9
At du har hatt sex med ti gutter at du slo opp med Erik.
Nei, jeg har ikke det. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt sex med mindre enn ti personer gjennom hele livet.

Rykte nr. 10
At du hadde sex med alle inne på Paradise Hotel.
Nei, det hadde jeg heller ikke! Da hadde jeg hatt det travelt gitt.

Rykte nr. 11
At du ikke er sammen med Erik fordi du er lesbisk.
Jeg er ikke lesbisk og det er heller ikke grunnen til at det ble slutt mellom oss.

Rykte nr. 12
At du aldri sminker deg.
Jeg bruker ofte sminke, men klarer meg også fint uten. De gangene jeg sminker meg vil jeg si selv da at jeg ikke bruker så mye sminke.


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg