FLYTTEPLANER

Endelig er jeg tilbake i Oslo igjen, og shit som jeg savner denne byen til tider. Jeg har alltid trivdes veldig godt hjemme på Klepp, men her i Oslo er det mye mer for meg å finne på! Det er ikke kreativiteten hjemme på Klepp det står på fordi jeg er faktisk veldig kreativ, men det er bare mye mer som skjer her. Den siste tiden har jeg tenkt veldig mye på hvor jeg har lyst til å bo og om jeg i det hele tatt skal tørre og ta det neste steget som da blir å flytte, eller ikke.. Jeg er fortsatt veldig usikker, men selvfølgelig håper jeg at jeg snart klarer å bestemme meg for hva jeg har lyst til å gjøre. Hele livet har jeg bodd hjemme og liker meg veldig godt der, men hvorfor ikke komme meg ut og finne noe eget, lære å bo for meg selv og ikke minst lære å vaske mine egne klær. Jepp, jeg kan ikke vaske klærne mine skikkelig. Jeg har gjort det et par ganger, men det har som regel endt opp med et par størrelser mindre, ny farge og diverse andre ting som har blitt ødelagt fordi jeg ikke har tatt det ut av lommene på klærne. Hjelp.

Det er et rent kaos oppi hode mitt for tiden og jeg bruker mye tid og energi på å bare tenke i istedenfor å handle. Hadde dette vært for et par måneder siden hadde jeg aldri i hele mitt liv hatt lyst til å bo i en storby som jeg kaller det, men nå begynner jeg å trives mer og mer, kanskje jeg flytter? Jeg skal i hvert fall informere dere om det når jeg har tatt en endelig avgjørelse.

Over til noe annet. Jeg skal på Findings i helgen og gleder meg som et lite barn! Dette blir årets andre festival og jeg liker faktisk festivaler bedre og bedre, kanskje det blir Utopia eller Wireless neste år, jeg håper i hvert fall det.


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg