UKENS SPØRSMÅL | JULIE, LESBISK OG OPERASJONER

Det er flere som har spurt om jeg kan ta en selfie med det lyse håret, her er det!


Hvordan går det med deg og Julie Grindbakken?
Det går veldig bra med meg og Julie! Vi er fortsatt kjempegode venner og snakker så og si med hverandre hver eneste dag. Selv om vi ikke får tid til å henge så mye sammen lenger så er vi heldigvis like gode venner. Forresten så skal jeg kanskje snart på besøk til henne i Bergen.

 

Når begynte du å blogge?
Jeg begynte å blogge når uke 2 på Paradise Hotel gikk på tv og har fortsatt siden da.

 

Hvorfor begynte du å blogge?
Det startet aller først med at jeg ville ha en plass jeg kunne dele ting med dere. Jeg ville ha en plass der jeg kunne si min mening og ikke minst fortelle dere om hvordan ting var for meg med tanke på Paradise Hotel. Jeg har aldri blogga før, men heldigvis turte jeg å gjøre det! Jeg angrer ikke et sekund og det som driver meg til å fortsette er at det er gøy!

 

Når fikk du mensen?
Jeg fikk menstruasjonen da jeg gikk i 6.klasse.

 

Hvor høy er du?
Jeg er 1.74.

 

Hvordan er forholdet ditt til tatoveringer?
Jeg elsker tatoveringer, dere kan se mine tatoveringer herDet er ikke slik at jeg trenger å finne meg en gutt som har tatoveringer, så mye betyr det ikke for meg, men jeg syns det er fint. Noen passer det, mens andre ikke.

 

Har du noen fremtidige planer?
Ja, det har jeg! Jeg skal fortsette med bloggen også skal jeg muligens studere ved siden av etter nyttår, men det spørs litt. Jeg har en del planer jeg ikke si så mye mer om.

 

Har du tenkt å ta operasjoner?
Nei, jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt akkurat nå.

 

Har du kjærlighetssorg?
Det er klart at når man ikke lenger er sammen med en person man har vært glad i og brukt mye tid sammen med så er det vondt. Jeg har ikke en dyp kjærlighetssorg, men vondt er det jo selvfølgelig.

 

Hvor mange ganger måtte du bleke håret ditt for å få det blondt?
Jeg bleket håret mitt en gang, men det er ikke kjempe lyst. Skulle jeg ha vært platinablond så måtte jeg definitivt ha bleket håret mer. Dere kan lese mer om det her.

 

Hadde du blitt sjalu dersom Erik ble sammen med noen andre?
Nei, jeg hadde ikke det.
 

Har du møtt Erik etter at det ble slutt?
Nei, sist jeg møtte Erik var den dagen vi gjorde det slutt.

 

Dersom du fikk muligheten ville du ha vært med på Paradise Hotel neste år?
Jeg vet ikke. Jeg tror ikke det.

 

Går du ofte til behandlinger innenfor velvære?
Nei, jeg burde ha renset huden min merker jeg. Jeg har fått en del uren hud etter alt stresset som har vært rundt meg den siste tiden, men jeg gidder ikke.

 

Har du vurdert å snakke med psykolog?
Ja, jeg har virkelig hatt det i tankene mine den siste tiden og det er nok noe jeg kommer til å gjøre så snart jeg får tid til det.

 

Hvordan er det egentlig å prøve å presse hver eneste krone ut av din ph tilværelse?
Haha, morsomt. Jeg har aldri hatt i tankene mine at jeg skal presse frem hver eneste krone etter Paradise Hotel. Du som har stilt meg dette spørsmålet må ikke tro at man tjener så mye på blogging, og det er ikke alle som blogger for pengenes skyld. Det jeg tjener på bloggen er en pluss i hverdagen, det er også derfor jeg sier at dette er en jobb, fordi det tar utrolig mye mer tid en det folk tror. 

 

Hva er ditt tips til å gro langt hår?
Jeg har publisert en video om dette her.

 

Har du noen gang tenkt over om du kanskje er lesbisk?
Nei, jeg har aldri tenkt over det. Jeg er ikke lesbisk og tiltrekkes kun av gutter. Jeg har heller ingenting i mot homofile eller lesbiske personer, de er som alle andre!

 

Ikke si at bloggen din er en jobb, det er mer en hobby. Jobber du?
Bloggen er min jobb og jeg har ikke en annen jobb.

 

Hvordan går det med moren din?
Så hyggelig at du spør! Hun har det fint nå og det er veldig godt å se! Hun skal ta cellegift runde tre i morgen.

 

Syns du det Erik la ut på instagram var søtt?
Viss du mener de tekstene og bildene han har lagt ut så syns jeg det er veldig koselig, han er en snill og søt gutt som bryr seg mye om de menneskene han er glad i!

 

Kan du si to ting om deg selv som ikke mange vet om? 
Nå må jeg tenke, hmm. Jeg har gått på diett før og jeg tok solarium kanskje 3 ganger i uken da jeg var yngre, noe jeg angrer på.


Blogglisten
hits

3 kommentarer
    1. Elsker bloggen din❤️ Selv om du kanskje synes det er irriterende så håper jeg at du og Erik finner veien tilbake til hverandre❤️❤️

    2. Du hadde ikke blitt sjalu og du har ikke dyp kjærlighetssorg ?? Veldig spesielt og ikke bli sjalu hvis en så nylig eks hadde fått ny kjæreste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg