I MORGEN SKJER DET!

Jeg vet ikke helt hva jeg har sakt ja til.. men i morgen skal jeg gjøre noe jeg tror jeg kommer til å angre på. Jeg har ikke trent på flere uker, noe jeg pleide å gjøre ofte før jeg reiste til Mexico! Jeg merker at kroppen min blir sliten av å bare gå i noen trapper, fysj. Jeg har aldri vært så sliten som jeg er nå og for min egen del er det eneste som funker å være aktiv. Jeg blir seriøst mer sliten av å ligge inne i sengen hele dagen, spise usunt og ikke gjøre noen ting. Jeg får mye mer energi av å trene og nå skal jeg virkelig begynne for fult igjen. Gleder meg! 

I morgen skal jeg nemlig springe 15km med storebroren min Andrè. Han spurte om jeg ville utfordre meg seg til å være med han å springe. Jeg gruer meg så sinnsykt mye. Jeg kan ærlig innrømme at noe av det jeg har vært flink på når det kommer til idrett er å ha god kondisjon, men etter Paradise Hotel, festing, junkfood og mye mer kommer jeg til å slite meg ihjel. Jeg skal oppdatere dere i morgen om hvordan det gikk! Det er også en del som har spurt meg om jeg kan legge ut treningsplanen min. Jeg hadde et par gode treningsplaner før jeg reiste til Mexico, men nå har jeg glemt alt og sliter selv med å starte opp treningen igjen. Jeg skal publisere mine treningsplaner og mitt kosthold etter hvert som jeg har kommet i gang igjen! Ellers håper jeg at dere får en fin kveld videre og heier på meg i morgen, hehe.


Blogglisten
hits

4 kommentarer

Siste innlegg