UKENS SPØRSMÅL | MEG OG ERIK, INNTEKT OG MADS HANSEN/ISABEL RAAD


MEG OG ERIK


Er du og Erik sammen enda?
Nei, vi er ikke sammen lenger. Dere kan lese mer om det her. 
 

Er du og Erik helt ferdige, eller prøver dere å finne utav det?
Vi er helt ferdige men, man vet aldri hva som skjer i fremtiden. For øyeblikket er det helt ferdig og ikke noe PR-stunt.
 

Hvorfor slo du og Erik opp?
Jeg har skreve litt om det herNår to mennesker velger å ikke være sammen mer finnes det ulike grunner til hvorfor og vi har våre. Det har skjedd mye som vi ikke ønsker å dele akkurat nå.
 

Hvem gjorde det slutt med hvem?
Vi var vel så og si helt enige, men jeg klarte ikke mer.
 

Tror du at du og Erik kommer til å bli sammen igjen?
Det kan godt hende. Jeg aner ikke hva fremtiden bringer.
 

Er du og Erik fortsatt venner?
Ja, vi er gode venner og snakker mye sammen.
 

Kunne du ha fått barn med Erik?
Om vi enda var sammen og ting gikk bra mellom oss hadde det ikke vært uaktuelt. Jeg har veldig lyst på barn en dag.
 

Kommer du til å forklare dypere hva som har skjedd mellom deg og Erik?
Nei, ikke akkurat nå isåfall.

Hadde du og Erik ofte sex?
Spør du, spør jeg.
 

Savner du Erik?
Det er mye man savner med en person man ikke lenger er så mye sammen med. Det er klart jeg savner han i blant.
 

Har du snapstreak med Erik?
Det har jeg. Jeg er ikke noe flink til å bruke Snapchat i utgangspunktet, men vi har 18 dager sammen.


INNTEKT


Hvor mye tjener du på bloggen?
Jeg tjener nok til å drive med bloggen som en jobb.
 

Har du tjent mye på bloggen hittil?
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så interessant for andre å vite hvor mye jeg tjener og har tjent. Det varierer veldig fra måned til måned, men i noen perioder mye og i andre perioder ikke fullt så mye.


MADS HANSEN OG ISABEL RAAD


Hva syns du om Isabel Raad og Mads Hansen saken?
Jeg har tenkt veldig mye på om jeg skal skrive noe om dette, men jeg vil aller helst holde meg utenfor den saken der. Det er deres greie og jeg har rett og slett ikke noen ting med det å gjøre. Jeg hadde heller aldri noen side i den saken. I starten syns jeg det var morsomt i blant det Mads la ut. Han tullet jo med meg også. Man burde ha selvironi når man er en offentlig person. Dersom den andre personen ikke liker det han gjør syns jeg også at han skal være litt mer forsiktig. Samtidig ser jeg at det å havne på bloggtoppen i Norge handler om å være involvert i mest mulig “skandaler”.


ANNET


Har du flere planer for sommeren?
Jeg har ikke planlagt noe mer en at jeg skal på Findings og Utopia. Det blir nok mye jobbing fremover også får jeg eventuelt ta en spontan tur dersom jeg ønsker det. 
 

Når kommer neste vlog ut?
Jeg hadde planlagt å lage blog fra både Palmesus og Marbella, men jeg føler meg rett og slett ikke helt komfortabel med å filme meg selv hele tiden. Det er morsomt en sjelden gang, også er jeg heller ikke særlig flink til det.
 

Har du sluttet på håndball for godt?
Ja, det vil jeg tro. Det kan hende jeg kommer til å spille håndball igjen, men da blir det som en hobby.
 

Har du familie på Nesvik?
Ja, jeg har flere tremenninger der. Morfaren min var også oppvokst der.
 

Har du noen gang opplevd angst?
Ja, eller jeg vet ikke helt hvordan angst er. Jeg føler selv at flere mennesker har angst, men at folk reagerer og beskriver det forskjellig. Det jeg kan si er at jeg tror jeg har angst mot fly og vann. Jeg er livredd for å fly, men det har blitt bedre med tiden ettersom at jeg har flydd mer en normalt. Også har jeg opplevd mye vondt i vann som gjør at jeg ikke liker det og får panikk.
 

Hvordan har du det for tiden?
Jo, tusen takk som spør! Jeg har det fint akkurat nå.
 

Har du en utdanning?
Jeg har studert ferdig videregående skole på idrettslinjen og holdt på med en bachelorgrad i Sykepleie før Paradise Hotel. Den er jeg halvveis på og forhåpentligvis blir jeg ferdig med den etter hvert.
 

Har du noen tips til studentlivet?
Les jevnt og trutt på det du har i pensum gjennom hele semesteret. Det lønner seg ikke å sette seg ned med bøkene/pcen en måned eller et par uker før eksamen. Ellers vil jeg anbefale og være sosial, delta på sosiale arrangementer og ha det gøy, da blir skolen også mye lettere og morsommere.
 

Har du god selvtillit?
Godt spørsmål. Jeg måtte faktisk tenke meg om en del ganger før jeg svarte på dette spørsmålet. Jeg har aldri spurt meg selv om det før. Jeg har god nok selvtillit til at jeg ikke lar dritt kommentarer og lignende fra andre mennesker komme innpå meg. Utseendemessig har jeg de siste årene vært veldig usikker. Jeg har hele vært opptatt av hvordan jeg er som person og hvordan jeg ser ut, men med tiden lærer jeg at det ikke er så mye mer å gjøre en å være fornøyd med seg selv. Man lever da et mye bedre liv. Og ja, det er lettere sagt en gjort.
 

Er det noen fra Paradise Hotel du har mistet kontakten med?
Jeg snakker ikke like mye med alle, og det er også noen jeg ikke snakker med i det hele tatt. Jeg tror ikke jeg har mistet kontakten med noen, men det blir selvfølgelig mindre og mindre i og med at de aller fleste bor spredt rundt omkring også har vi alle forskjellige ting å gjøre i hverdagen.
 

Angrer du på at du meldte deg på Paradise Hotel?
NEI. Jeg kommer aldri til å angre på det.
 

Kunne du ha vært sammen med en 00er?
Nei, det tror jeg ikke.


Blogglisten
hits

6 kommentarer

Siste innlegg