JEG RØMMER FRA HVERDAGEN

Endelig har jeg fått tid til å reise på hytten vår som ligger på Nesvik i Ryfylke. Ettersom at jeg har vært på reisefot hele sommeren er det deilig å endelig kunne være sammen med familien min   igjen. Det er så nydelig her og jeg har virkelig lengtet tilbake. Etter alt som har skjedd den siste tiden syns jeg det er godt å være en plass langt borte, alene med familien min også får jeg hentet inn litt krefter igjen.

Jeg tenkte jeg kunne vise dere bilder fra området, bare se så utrolig fint det er her!

Se den fine utsikten vi har fra hytta!

Jeg har helt siden jeg var liten elsket å fange krabber! Se så søte og små de er.

Vi avsluttet dagen med hjemmelaget lasagne ute på terrassen!
Nå skal vi spille spill og kose oss resten av kvelden inne. Det lyner helt sinnsykt mye akkurat nå, er nok best å oppholde oss innendørs!


Blogglisten
hits

10 kommentarer

Siste innlegg