JEG SVARER PÅ UTROSKAPSRYKTER


Hei dere!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette blogginnlegget. Jeg har det vondt og trenger litt alene tid og tid sammen med mine nærmeste. Det siste døgnet har jeg valgt å koble meg fra alt som heter sosiale medier for å bruke tid på meg selv, men det er dessverre umulig for meg å ikke sjekke sosiale medier i og med at jeg driver med denne bloggen og andre ting.

Jeg er nødt for å være på hele tiden.

Det har gått utrolig mange forskjellige rykter det siste døgnet. Det er flere som har spurt meg om hvorfor jeg og Erik ikke er sammen lenger. Det er flere som har sendt meg meldinger og skreve at det var min feil og at jeg er dum. Det er flere som kommer med påstander om Erik også videre. 

Det jeg reagerte aller mest på som gjorde at jeg virkelig måtte skrive dette innlegget var et rykte om Martine Lunde og Erik. Jeg har fått høre flere ganger at Martine og Erik “må” ha gjort noe under innspillingen til Farmen Kjendis. Og at de har gjort ting her hjemme. Det er noe jeg kan avkrefte med en gang. DET ER IKKE SANT. Martine og Erik er veldig gode venner i dag og det er ikke noe mer en det. Hun er sammen med Aleksander og jeg var sammen med Erik. Vær så snill å hold Martine Lunde ute av denne saken her. Hun har ingenting å gjøre med hvorfor det ble slutt mellom meg og Erik. Jeg og Erik er som sakt gode venner og holder kontakten hele tiden. Det som har skjedd mellom meg og Erik er noe som er mellom oss to. Selv om jeg har full forståelse for at dere er nysgjerrige så er det veldig fint om enkelte kan ha respekt for nok til å ikke finne på ting. 

Da jeg skrev innlegget i går om at det var slutt mellom meg og Erik var jeg hundre prosent sikker på at flere der ute kom til å spekulere mye, og finne på rykter om oss. Det irriterer meg så sinnsykt mye. Det finnes så uendelig mange forskjellige grunner til hvorfor folk velger å ikke være sammen lenger, og vi har våre grunner. 

Jeg er ikke dum. Jeg vet at dersom jeg velger å være åpen om personlige ting så skal dere få ha en mening om det. Men dersom vi ønsker å dele med dere hvorfor det ble slutt så gjør vi det når den tid kommer. Det er ikke noe mer å si om dette. Alt jeg ønsker er at dere skal la oss få den tiden vi selv trenger.



Blogglisten
hits

15 kommentarer
    1. Visste det kanskje ikke kom til å virke pga den lange avstanden og dere har jo egne ting dere driver med. Tror rett og slett det er ikke noe vanskeligere enn at det er grunnen når dere fremdeles e gode venner.

    2. Jævli unødvendig kommentar kanskje? Begge slit psykisk med ting, unødvendig av deg og andre og kom med påstanda om ting uten å vær sikker

    3. Å gjøre det slutt med Erik fordi han valgte å reise på farmen og satse på karrieren sin er en dårlig grunn til å gjøre det slutt med han. Du må ikke tro at menn skal gi opp alt for damene sine

    4. Gode ord. Må si meg enig. Dårlig gjort at folk i det hele tatt tror på alle rykter som oppstår. Dette er deres privatliv som vi andre ikke har noe som helst å gjøre ved. Dere har ikke delt grunnen og folk har derfor ikke rett til å skrive masse dritt. Du var tøff som orket å skrive innlegget om at det var slutt mellom dere, og jeg heier på deg (: Kos deg masse videre, så håper jeg du klarer å se bort i fra alle disse tøysete kommentarene.

    5. Må si det er utrolig skuffende å irriterende å se hvordan dagens samfunn holder på/har blitt. Rykter her å rykter der. Jeg er egentlig en person som ALDRI leser blogger å den slags, jeg har iallfall aldri kommentert no :p Men nå fikk jeg bare vondt…

      Det er iallfall utrolig viktig og ikke ta til seg slike rykter, for skal man gå å tro/spekulere i om motparten har vært utro, ja da kan man gruble seg til døden omtrent, og det tar utrolig på både psyken og nervene om man skal gå å tenke på slike ting.

      Så hold deg oppe, ha en god og åpen dialog med de som er innblandet i disse ryktene. Snakk sant med hverandre, så vet iallfall dere i mellom hva som er sant og usant, og det er det viktigste !

      Når det kommer til det private mellom deg og Erik. Finn ut ting sammen, og ikke la "oss" på utsiden komme innpå dere. Enkelte ting i privaten har andre folk rett og slett ikke en dritt med. Det kan ødelegge så mye fremover, jeg skjønner at noe må man poste for å "holde"på følgerne sine. Men du vet best med deg selv om hva du ønsker å poste og ikke.

      Stå på, heier på dere 🙂

    6. Ikje tro på ryktan! Dokker veit sjøl ka som e sant og ikje… lev livet ditt no og nyt d! Følgte med på paradise og heia på d heile veien ❤️ du e slik ei hærlig jente! Du vil få d fint aleine etterhvert, eller om dokker finn tebake t hverandre, kem veit!
      Det blir sånn i sosiale media at folk ska prøve å ødelegge, men du må bare vise at du e sterk og bare gir litt meir faen! Når d skjer så vil du få d så mye bedre! D lova i❤️ ikje gi opp bare! d e ikje verdt d❤️ ikje la dem få ødelegge livet ditt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg