MITT HJERTE ER KNUST


Mine tanker og følelser akkurat nå


– Jeg har det utrolig vondt for tiden. Kanskje vondere en jeg nogen gang har hatt det.

– Jeg fortjener å ha det bra.

– Er jeg god nok?

– Er jeg fin nok?

– Hvor mye skal et menneske klare å gå gjennom før det en dag tar slutt?

– Det å være i et offentlig forhold er helt jævlig.

– Rykter er ikke alltid til å tro på.

 

Jeg trenger denne dagen fri fordi jeg er rett og slett helt ferdig.

Har jeg møtt veggen?

ja.


Blogglisten
hits

14 kommentarer
    1. Off ikke bra ????alle fortjener å ha det bra. Det er så vondt å se når noen har det vondt. Håper alt går bra med deg ❤️

    2. Å finaste Ingrid-mi, eg tenker på deg og heier på deg❤️ Du er mer enn god nok, og følge du magefølelsen din så vett du nok ka som er best for deg☺️❤️ Dette kommer du deg gjennom, det vett eg❤️

    3. Herregud dette er helt forferdelig å lese…syntes det er helt grusomt at kun fordi dere har forholdet deres «offentlig» så skal dere rett og slett tåle å høre alles meninger. Dere er AKKUART som resten av oss og hadde folk holdt på sånn mot andre så hadde det vært helt uakseptabelt. Jeg håper de menneskene som gjør at du føler det som du gjør tar en god titt i speilet og tenker over det de sier og om de hadde syntes det var greit om noen oppførte seg sånn mot de. Kan ikke tro det finnes sånne folk i Norge.

    4. Vær deg sjøl. Du e flotte akkurat så du e. Å sjøl om dåkk e offentlige folk betyr det sje at du å erik sje ska få ha privatliv også. ❤

    5. Tror du burde komme dæ til en psykolog.. E tydelig at du ikje e laga for å dele livet ditt på sosiale medier. Slutt med det før du blir helt ødelagt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg