UKEN SOM GIKK

 

Annonse / Lenker fra Nelly

Lignende skjørt (her!) / Veske Stradivarius / Topp Bikbok


Ukens tanke

Forskjellsbehandling.
Her nede i Marbella går det ikke en dag hvor jeg ikke tenker på likestilling og forskjellsbehandling. Jeg har sinnsykt mye blanda følelser rundt dette, selv om jeg står for likestilling mellom kvinner og menn. Det som sjokkerer meg er hvordan opplegget på uteplassene her nede her. Jenter kommer omtrent ikke inn på en nattklubb her nede med mindre de bruker høye hæler. Dersom man i det hele tatt kommer til en nattklubb med lave sko er det liten sjans for at man kommer inn. De gir blikk og peker til og med på skoene til de jentene som ikke har hæler. Sykt. Ellers her nede er det utrolig mye jentene slipper. De får som regel gratis inngang og slipper køene for å komme inn. Det er jo bare et pluss for oss jenter det, men er det i det hele tatt rettferdig? Jeg vet ikke, men det er i hvert fall det jeg har tenkt på den siste uken.

 

Ukens høydepunkt

Marbella.
Høydepunktet denne uken har definitivt vært å reise til Marbella med vennene mine. Jeg har gledet meg lenge til denne turen som vennene mine bestilte da jeg var på innspilling til Paradise Hotel. Vi planla i god tid i forveien at vi ville dra hit dette året også, og da jeg var inne på hotellet bestilte de billetter og hus. Jeg liker meg veldig godt her nede, så dette er absolutt ukens høydepunkt.

 

Ukens nedtur

Bruker mye penger.
Jeg liker egentlig ikke så godt å bruke mye penger, men når man er på ferie bruker man automatisk en del penger på mat og drikke. Det gjør jeg hjemme også, men her spiser vi på restauranter hver eneste dag og det er dyrt i lengden det. Ellers har de jo også flere butikker her i Marbella som vi ikke har hjemme, og da går det også en del penger på shopping..

 

Ukens antrekk

Bikini (her!)

Topp (her!) / Bukse Zara

 

Ukens innkjøp

Denne uken har jeg kjøpt meg to par med sko fra Steve Madden og de er så fine! I og med at de har Sephora her nede så har det også blitt en del shopping der.

 

Ukens must have

Rart og si, men vann.
Vann er det beste jeg vet når jeg er i på reise. Denne uken har jeg absolutt hatt lyst på vann hele tiden, hver dag, hver time. Jeg blir utrolig trøtt og sliten dersom jeg ikke får i meg nok veske i løpet av dagen, og det vil jeg jo ikke være.

 

Ukens lesere

♡ Julie Fossheim

♡ Mena Steingrimsen

 

Ukens mest leste innlegg

1. JEG BLE INNLAGT PÅ SYKEHUSET I NATT

2. UKENS SPØRSMÅL | KROPP, REGULERING OG SINGEL?

3. IKKE LUKSUS AKKURAT


Blogglisten
hits

2 kommentarer
    1. Elske disse innleggååå ❤️❤️❤️
      (Begynne å skriva ittenavnet mitt og så kanskje du kjenne meg igjen ????❤️❤️)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg