UKEN SOM GIKK

 

Annonse Lenker fra Nelly


Ukens tanke

At vi må slutte å bry oss om alle andre!
Jeg vet at vi mennesker ikke klarer å la vær i å bry oss om ALLE ANDRE. Det fineste jeg vet er jo når vi bryr oss om andre mennesker på det settet at det handler om at andre mennesker skal ha det bra, men dessverre er det slik at vi bryr oss for mye om andres utseende og ikke minst hva andre mennesker velger å gjøre med sitt liv. Det klikker for meg. Jeg er nok bare heldig som har fått den egenskapen at jeg gir faen i hvordan andre mennesker ser ut eller hva de gjør. Kan vi ikke bare tenke på hva vi selv ønsker å gjøre med livet vårt. Vi skal heller ikke henge oss opp i utseende til andre mennesker, det finnes ofte grunner til at folk f.eks opererer, men det har vi INGENTING med. Vær så snill å ikke bry dere om alle andre! Vi lever bare en gang og da er det vel mye bedre om vi bruker tiden vår på å ha det bra selv?

 

 

Ukens høydepunkt

Palmesus!
Dette er definitivt ukens høydepunkt. Jeg har skreve litt om dette før at jeg aldri har vært på Palmesus før og da er det ekstra spennende i og med at alle sier det er helt sinnsykt bra. Endelig får jeg tid til å reise sammen med gode venninner og ha det gøy. Jeg kommer til å oppdatere dere hele tiden og gleder meg til å vise dere bilder og ikke minst si min mening om hvordan det er!

Se Erik igjen!
Det aller beste høydepunktet denne uken var å se Erik igjen etter så lang tid fra hverandre. Vi la oss inn på Scandic City i Stavanger og koste oss utrolig mye. Endelig er han hjemme igjen og jeg elsker han virkelig. Heldige meg.

 

 

Ukens nedtur

Vondt i magen!
Denne uken har jeg hatt utrolig mye vondt i magen, vært kvalm og litt forkjøla. Jeg hater å være syk, æsj. Heldigvis er jeg mye bedre nå og ser kun frem til å ha en super helg sammen med gode venninner og Erik.

 

 

Ukens antrekk

BIKINITOPP UTSOLGT –  SAMME I SVART HER   | BIKINITRUSE HER

PLAYSUIT UTSOLGT –  LIK I GUL FARGE HER   | BELTE HER  

 

Ukens innkjøp

Klær!
Denne uken har jeg shoppet med meg masse nytt fra Nelly. Det kommer et eget innlegg om dette etter helgen! Ellers har jeg ikke kjøpt noe særlig utenom mat og drikke da selvfølgelig.

 

 

Ukens must have

Solkrem!
Jeg absolut ikke en jente som er flink til å bruke solkrem. Jeg har aldri vært flink til å bruke det, men nå som jeg har blitt eldre, hehe.. så skjønner man at det er utrolig viktig. Norge har veldig mye føflekk kreft og det skremmer meg skikkelig. Kreft er ikke noe gøy og det er heller ikke noe jeg vil ha, derfor er det viktig å forebygge mot det man kan, som for eksempel å bruke solkrem. Man blir altså like brun med solkrem som uten, just sayin.

 

 

Ukens mest leste innlegg

1. TILBAKE TIL PARADISE

2. ERIK ER HJEMME IGJEN FRA FARMEN KJENDIS

3. SLUTT Å BRY DERE OM ALLE ANDRE


Blogglisten
hits

4 kommentarer
    1. Kan du begynne med ukens lesere igjen? Jeg mener sånn du hadde på en av de første ‘uken som gikk’.

      Den bikinien var utrolig fin og passet perfekt til deg❤️

      Jeg syntes etternavnet ditt er utrolig kult. Er det spansk, chilensk eller norsk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg