ERIK ER HJEMME IGJEN FRA FARMEN KJENDIS


Jeg har ventet så sinnsykt lenge på å kunne skrive denne setningen her, jeg er overlykkelig,
 

Erik er hjemme fra Farmen kjendis innspilling!

 


 

Det var finalefest i går og Erik kom rett til meg i Stavanger nå i dag. Jeg har savnet han kjempemye mens han har vært borte og nå skal vi kose oss før jeg reiser videre til Kristiansand i morgen i forbindelse med Palmesus.

Forresten så har Erik blitt utrolig tynn og jeg skjønner i hvert fall nå hvor lite mat de egentlig har fått inne på gården, det er helt sykt! Jeg har aldri helt klart å forstå hvor lite mat de får der inne, helt til jeg så han idag. Nå som Erik er hjemme igjen blir det også flere YouTube videoer sammen, noe flere av dere har ønsket å se mer av!

Ellers tenkte jeg å skrive litt mer om hvordan ting egentlig har vært. Det har vært nesten to helt jævlige måneder her hjemme uten Erik. Ting har forandret seg på personlig plan fra å være nesten helt på topp til å være på bunn og jeg har gått gjennom utrolig mye dritt på den korte tiden. Jeg skulle så gjerne hatt Erik der i de vanskelige situasjonene, men samtidig ønsket jeg han alt vel inne på Farmen, det er faktisk ikke noe alle får muligheten til å være med på. Han sier selv at han har savnet meg så mye at han har ønsket å reise hjem, men heldigvis kjempet han og sto på. Nå er han i hvert fall heldigvis hjemme igjen og det kommer til å skje mye spennende fremover!



Blogglisten
hits

12 kommentarer
    1. Så koselig at Erik kom hjem da❤️ skjønner hvor mye du har savnet han???? fikk Kj i går og klarer nesten ikke vente med å møte han på mandag???? har ikke sett han på snart 2 uker og jeg døøør av lengsel????????????

    2. Så frekk du er mot Erik i det siste! Da mener du at han var tjukk da!?!?!?!!!! Du er ikke særlig grei, og Martine har ridd på Erik når de var inne på farmen;)) helt sant

    3. Huh, kom han hjem i dag? Syntes jeg så dere sist uke når dere satt på uterestaurant i Stavanger, der disse bildene er tatt? Mye mulig jeg tar feil også:-/

    4. Er det noen resturanter i Torrevieja du har hvert på som du anbefaler?

      Hvor i Torrevieja var du var?

      Er det noen andre aktiviteter enn de du skrev om på bloggen som man kan gjøre i nærheten av Torrevieja (gjerne noe som du har gjort selv)?

      Du skrev om capitan-stranden på bloggen. Heter den egentlig playa cala capitan? Har du vært der selv?

    5. ..- Mens du derimot, er en kløpper på dette med sosiale spilleregler og hvordan det sømmer seg å behandle andre mennesker, ser jeg!.. ????????????????

    6. Hvis du bare skal skrive her inne for å være frekk og udregelig. Så gå heller på en utedo, hopp ned i hullet og stapp kjeften med dritt!..
      du vet like godt som Ingrid at hun ikke mener at Erik ikke var tjukk. Trur ikke du har sett på farmen før jeg???????? Du får se på det når det kommer på skjermen til høsten????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg