UKENS SPØRSMÅL | NERD, SNUS OG DONERE MITT EGET HÅR

 

Annonse Lenker fra Nelly


1. Vil du noen gang donere håret ditt?
De menneskene som velger å donere håret sitt er helt fantastiske og man skal virkelig verdsette det de velger å gjøre. Hår er hår og jeg kunne gjerne ha donert håret mitt en gang, men akkurat nå er ikke det noe jeg selv kommer til å gjøre. Jeg føler at flere mennesker kanskje forventer at jeg burde gjør det i og med at håret mitt er så langt og tykt og at mamma har kreft og mister håret sitt etter hvert. Jeg vet ikke helt hva det hadde gjort med meg som person dersom jeg skulle ha donert håret mitt. Jeg trives godt med det og ønsker selv og ha hår på hode. Dette er ikke egoistisk, men man skal faktisk kunne leve sitt eget liv med hår også selv om noen andre er syke og mister det. Det finnes flere mennesker der ute som ønsker å donere håret sitt og det er så fint!

 

2. Når kommer Erik hjem?
Innspillingen på Farmen Kjendis er ferdig imorgen! Det blir utrolig godt å få Erik hjem igjen, snakke med han og bare være sammen med han.

 

3. E du nerd siden du liker å studere?
Man trenger ikke å være nerd for å like og studere. Jeg liker godt å studere mye på grunn av det sosiale rundt det også! Jeg unner virkelig de som er “nerder” eller skoleflinke, kall det hva dere vil. Heldige mennesker som er flinke på skolen! Det kommer man langt med.

 

4. Har du noen gang prøvd eller vurdert å slutte med snus?
Nei, jeg har faktisk aldri prøvd å slutte med snus før. Jeg husker at jeg gikk flere uker uten snus og det gikk helt fint. Jeg har vurdert mange ganger å slutte med snus, nettopp fordi det er dyrt og ser ikke noe pent ut, også ødelegger det både tannkjøtt og tenner. For å være helt ærlig så skulle jeg ønske at jeg slutta med snus på grunn av dette, men jeg har ikke lyst for øyeblikket. Ærlig sak det?

 

5. Hvor er klærne på bilde fra?

BUKSE ZARA | GENSER H&M –  LIGNENDE HER

 

6. Hvor er antrekket fra?

BUKSE HER | TOPP H&M –  LIGNENDE HER   | BELTE HER   | JAKKE STRADIVARIUS –  KOMMER SNART LIGNENDE PÅ NELLY

 

7. Når kommer Farmen kjendis på TV?
Farmen kjendis kommer på TV i Januar en gang. Tror ikke det er satt noen fast dato enda som jeg vet om, men gjett om jeg gleder meg til å se på det! Jeg er så spent på å se hva Erik har gjort og generelt hva alle de andre deltagerne også har gjort.

 

8. Når kom du til Mexico? Måtte du vente lenge før du kom inn?
Jeg reiste ned til Mexico 9. januar 2018 og ventet på et hotell utenfor Paradise Hotel i ca. 5 dager. Jeg er ikke helt sikker på hvilken dag det var eller hvilket kl.slett i og med at jeg ikke ha telefon. Det var i hvert fall noen av de treigeste og kjedeligste dagene i mitt liv, det var helt jævlig. Jeg sjekket inn i uke 2 på TV på en tirsdag.

 

9. Har Erik kommet hjem fra Farmen?
Siste innspillingsdag er i dag, etter det kommer han hjem. Heldigvis.

10. Har du noen søsken?
Ja, jeg har en storebror som er seks år eldre enn meg. Veldig kjekk og hyggelig kar, men han er “dessverre” samboer og har tre barn, hehe.


Blogglisten
hits

10 kommentarer

Siste innlegg