UKEN SOM GIKK

 

– Innlegget inneholder adlinks – 


Ukens tanke

Når kommer Erik hjem?
Jeg blir gal. Når kommer Erik hjem? Jeg tenker på han konstant og liker ikke tanken av at han har vært borte så lenge. Hva gjør han der inne? Har han det bra? Kommer vi til å ha det bra når han kommer hjem? Liker han meg enda? Jeg har tenkt så mye på Erik den siste uken og gleder meg utrolig mye til å se han igjen.

 

 

Ukens høydepunkt

Fest med gode venner!
Jepp, venner er så sinnsykt viktig og de skal man virkelig sette av tid til. Jeg setter så utrolig stor pris på vennene mine som alltid stiller opp for meg og bidrar til at min hverdag oppi alt det personlige kaoset blir ti ganger bedre. Sist lørdag var vi ute i Stavanger og hadde det kjempegøy sammen. Nå er det lenge siden jeg har vært ute i Stavanger og jeg må ærlig innrømme at det er en av mine favoritt byer og dra ut i.

 

 

Ukens nedtur

Helt klart cellegiften til mamma.
Jeg har skreve litt om det tidligere, men det var ikke noe gøy i det hele tatt. Jeg forstår virkelig ikke hvordan en gift som sprøytes inn i blodårene til mamma skal være med på å gjøre henne frisk. Jeg spyr av det og hater det. Det var ikke så tøft som jeg trodde det kom til å bli med tanke på at mamma tok det veldig bra. Hun ser ikke syk ut og hun oppfører seg som hun gjorde før hun ble syk. Jeg vet ikke helt om det skremmer meg eller ikke? Jeg er redd for at hun plutselig skal få en knekk, men sånn er det å være syk. Heldigvis har hun det bra og det er det aller viktigste for meg.

 

 

Ukens craving

Nesespray.
Jeg har vært syk og har da hatt et stort behov for nesespray. Jeg klarer seriøst ikke å puste uten den. Det er så sykt mange av mine venner som også er syke og det stresser meg.. jeg må bli frisk til Palmesus neste uke!! Egentlig hater jeg nesespray. Jeg er livredd for å bli avhengig av det, men det skal nok gå fint 😉

 

 

Ukens antrekk

TOPP HER   |  BUKSE HER |  VESKE ZARA

BELTE HER |  JAKKE STRADIVARIUS

 

Ukens innkjøp

Denne uken har jeg ikke kjøpt så mye og det er deilig det også, men noen ting blir det alltid.

♡ Nesespray..

♡ Mye nytt fra Nelly som kommer på bloggen snart!

♡ Mye mat

 

 

Ukens must have

Komorebi.

BRYN-VIPPESERUM HER

 

TRE GRUNNER TIL HVORFOR DETTE ER ET MUST HAVE PRODUKT

 


For det første er det utrolig billig, samtidig som det funker super bra! Kan kjøpes på Nelly HER – Nå 199kr (60%).


For det andre er det ikke testet på dyr, og produsert i Sverige! 


For det tredje gir det fyldigere, lengre og sterkere vipper/øyenbryn. 

 

 

Ukens mest leste innlegg

1. DET BESTE OG VERSTE VED MEG

2. INGRID + ERIK = ?

3. I DAG KL. 10:00


Blogglisten
hits

4 kommentarer
    1. Haha jeg så deg og Erik ilag for noen dager siden. Hvorfor lyver du? Da er det vell bedre å la vær å skrive noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg