DET BESTE OG VERSTE VED MEG

 

– Innlegget inneholder adlinks –

TOPP – HER   |  BUKSE – HER

 


 

MINE BESTE EGENSKAPER


Jeg er en omsorgsfull og en snill person. Jeg bryr meg kjempemye om andre mennesker og er sjeldent frekk eller slem. Jeg er faktisk heller aldri noe stygg i munnen til andre mennesker. Dere fikk ikke sett så mye av dette, men inne på Paradise Hotel var jeg også veldig godt likt og jeg tror de aller fleste kan bekrefte at jeg er en snill og en god person.

 


Jeg blir lett og veldig kjapt glad i andre mennesker og folk liker meg når de blir godt kjent med meg. Helt siden jeg var liten har jeg alltid likt å møte nye mennesker. Jeg har hele tiden syns synd på tiggere, mennesker med en fysisk og psykisk skade og mennesker som har det vondt generelt.. og mye mer. Jeg tror selv at dette har gjort at jeg liker å møte nye mennesker samtidig som jeg har forståelse for dem. Jeg blir da super glad i mange mennesker kjapt. 

 


Jeg er en god lytter! Det er ikke alltid jeg er like flink til å prate og formulere meg riktig, men jeg vil i hvert fall si at jeg må være en av de aller beste en person kan snakke til.

 


Ellers er jeg forståelsesfull. Dette henger mye sammen med punktet over. Jeg er veldig forståelsesfull og når jeg lytter til andre mennesker klarer jeg og se ting i fra deres side. Jeg elsker denne egenskapen og syns den er så viktig i dagens samfunn. Man skal faktisk ha en forståelse for andre mennesker og spesielt nå i dagens press fra alle kanter vil jeg si.

 


Jeg er også veldig hjelpsom med tanke på det og stille opp å hjelpe andre. Jeg sier sjeldent nei og trives godt med det.
 

 


 

MINE VERSTE EGENSKAPER

 


Av en eller annen grunn sier folk som møter meg at de trodde jeg var en bitch? Altså hallo, jeg er ingen bitch. De som sier det kan heller prøve å bli kjent med meg så får de ta det standpunktet da, om jeg er en bitch eller ikke!

 


Ellers er jeg svært utålmodig. Jeg klarer aldri å vente på at det skal bli min tur, spesielt på skolen da vi måtte rekke opp hånden for å få lov til å snakke. Jeg er tålmodig når det kommer til å vente på andre mennesker og lytte, men ikke når jeg selv må vente på at noe skal skje meg.. som f.eks det å så i en kø, da klikker det for meg!

 


Jeg er en pysete og egentlig en litt redd person. Når det er noe jeg føler meg trygg på så er det ikke noe problem i det hele tatt, men med engang det er noe jeg er redd for som f.eks vann og fly så er jeg skikkelig pysete og redd. Jeg hopper da ikke fra 5m i svømmehallen med mindre det er noen som har pushet meg i flere timer. 

 


Jeg er også veldig spontan. Dette kan jo tolkes som både positivt og negativt, men i min forstand kan det være at jeg plutselig kjøper en sydentur eller blir med ut på byen en kveld, noe som fører til hangover eller en krympende lommebok.. Jeg tenker meg ikke alltid om og gjør det jeg plutselig kjenner for. Et annet eksempel er tatoveringene mine som alle er tatt i en spontan situasjon, hjelp..

 

HUSK Å STILL MEG SPØRSMÅL TIL DENNE UKENS SPØRSMÅLSRUNDE!


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg