INGRID + ERIK = ?

Hello there! Jeg tenkte jeg kunne oppklare et par ting til dere.. Flere ganger daglig får jeg seriøst et drøss med spørsmål og påstander rundt forholdet til meg og Erik. Jeg har full forståelse for enkeltes nysgjerrighet og spekulasjoner, men nå holder det! De aller fleste har nok fått med seg eller får med seg nå at Erik er på innspilling til Farmen og dette medfører at vi ikke får lov til å snakke sammen i det hele tatt. Jeg hater det, men slik er det bare, uff. Hadde vi bare fått lov til å ha en FaceTime i løpet av oppholdet, ÅRH!!

Det er også flere som har spurt om jeg egentlig er forelska i Erik i og med at jeg ikke skriver så mye og følelsene mine rundt han. Jeg og Erik er enda kjærester og jeg er veldig glad i han. Jeg trodde jeg var relativt åpen rundt følelsene mine til dere, men jeg har kanskje ikke vært åpen nok? Jeg er mer en bare glad i Erik, han betyr utrolig mye for meg og jeg savner han skikkelig mye. Nå for tiden skjer det store endringer i livet mitt og hode mitt holder på å eksplodere, hjelp..

Jeg beklager for at jeg har vært så elendig på bloggfronten i det siste, men nå skal jeg seriøst skjerpe meg. Jeg skal bli flinkere til å blogge enda mer, jeg lover. Ellers har dagen i dag vært travel. Den startet med blodprøvetaking på SUS – Stavanger universitetssykehus. Noe som dessverre kommer til å bli en vane for mamma før hun skal gjennom hver cellegift. Før man skal ta cellegift (hvertfall den typen mamma skal ta) er man nødt for å ta et par, kall det obligatoriske blodprøver. Dette gjør de for å sjekke blodprosenten, hvite og røde blodceller og mer. Når en går gjennom en cellegift brytes immunforsvaret ned og man bør/kan absolutt ikke bli forkjøla eller syk i den perioden.

Etter at vi hadde vært på SUS reiste vi til Athena klinikken på Hillevåg der mamma fikk tatovert øyenbrynene sine. Jeg får skikkelig vondt i hjertet av å skrive om dette. Jeg hater kreft og det er så ufortjent. Til dere som har kreft og som muligens leser dette her vil jeg bare si at dere er utrolig sterke som klarer og kjempe en så stor kamp, aldri gi opp! Jeg kommer virkelig til å være åpen om dette fra A-Å her på bloggen og håper det kan hjelpe flere der ute. Uansett, mamma er i hvert fall veldig fornøyd med øyenbrynene sine og ikke minst godt rysta til en heftig behandling med cellegift nå på mandag. Det siste vi skal gjøre i dag er å stikke innom frisøren og få klippet håret hennes kortere. Dette gjør at overgangen fra langt hår (det hun har nå) til null hår ikke skal være så stor.

Ellers håper jeg at dere får en fin kveld videre, vi snakkes!


Blogglisten
hits

26 kommentarer
    1. Du har ei utroligt sterke å fine mamma❤️ Stå på videre å husk dokk har mange i ryggen❤️

    2. Kreft er kjipt. Jeg hadde kreft ifjor og er en gutt som er faktisk like gammel som deg Ingrid. Kreft er bare tull, men man må bare kjempe seg igjennom. ????

    3. Uff..føler så med deg.. var gjennom det samme med mammaen min for 1 år sidan. Helt jævlig… kreft kan dra til helvette

    4. Vet hva du går gjennom. Mistet min kjære storebror bare 11 år gammel til kreft. Han hadde kreft i kroppen, men også i hodet. Han slapp ikke unna noen form for kreft. Og det er jævlig å tenke på. Akkurat nå ligger også min svigerfar for døden med hjernesvulst med kreft i. Kjenner følelsene bare blusser opp igjen når jeg er hos han eller snakker om det. Og jeg synes ikke du trenger å snakke om Erik hele tiden. Vi vet jo at du er sammen med han. Skjønner ikke at folk gidder å mase om det. Stor klem herfra som vet akkurat hva du går gjennom!!???? ||Liss-Katrin||

    5. Du er utrolig fin og åpne! Ber for at alt skal gå bra med moren din! Det blir tungt å kjempe, men det klarer dere sammen som en familie❤️

    6. Hei fine du ???? Jeg kjenner meg igjen i hva du føler. Min mamma fikk for et par år siden brystkreft med spredning til flere lymfeknuter (stadie 4 av 5, så svært alvorlig). Det var lang tid med operasjoner, stråling og hard cellegift. Slik som deg gikk også jeg; tenkte på at dette kan være siste gang ved alt vi gjorde. Dette er noen år siden nå, men selv om mamma er «frisk» (man lever vel egentlig alltid med kreften..), så har aldri frykten sluppet helt taket.. Det er energitappende og tungt; men man må bare prøve sitt beste. Jeg tenker på deg, og sender masse styrkende tanker. ❤️

    7. Ingrid, i hvert innlegg du legger ut beklager du for å ikke poste nok og sånt – når du har null grunn for det! Du er kjempeflink til å blogge og legger ut masse, ikke bekymre deg for det! Og du trenger ikke være åpen om alt, bare for man har blogg trengs ikke alt å måtte bli dratt ut av en! Du er kjempe sterk, og med moren din håper jeg på det beste, kjenner meg veldig igjen i din posisjon. Det er helt jævlig, men dersom man har håpet pleier det å gå som man vil! Du er sterk, flink og en person man virkelig kan se opp til. Stå på! Vi er alle her fordi vi liker å lese det nettopp DU skriver, og vi støtter deg alle i alt.❤️

    8. Fy faen du er rå! Beundrer deg virkelig for at du tørr å fortelle om det her! Jeg har vært gjennom så og si akkurat det samme som deg når der kommer til moren din… og jeg vet det er jævelig og alt det der, men det blir bedre! Og kanskje blir det verre før det blir bedre, hvem vet, men jeg er helt sikker på ar dere klarer dette uansett!:)

    9. Du e sterke ingrid ????❤️ Og Erik e nokk til bake før du vet ordet av det ????dere er søte samme ????

    10. Du er helt utrolig❤️Ser utrolig mye opp til deg❤️ Jeg forstår det du går igjennom for bestevennen min hadde kreft ifjor, det var helt jævlig å se han sånn????men du er så sterk så det her klarer du nok❤️Og moren din❤️

    11. Uff. Så leit å høre om mammaen din! Mistet selv pappa for 3år siden pga kreft 🙁 heier på mammaen din, og krysser alt jeg har på at hun blir frisk og rask ???? Du er også utrolig sterk som snakker høyt om det! ????????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg