MITT ALLER SISTE

Klær – Stradivarius   | Sko – Junkyard


SISTE KRANGEL

Nå ble jeg veldig usikker. Jeg krangler ikke ofte med folk. Hahaha nå husker jeg en gang for et par uker siden da jeg og en annen venninne krangla med to andre venninner. Det var ikke noe spesielt  faktisk, men det var en liten ting som ble til en større greie. Tror ikke det er så hyggelig for dem om jeg forteller om krangelen, men det handlet om en restaurant faktisk.

 

SISTE KJØP

Mitt aller siste innkjøp er en haug med klær fra Stradivarius! De har så sinnsykt mye fint. Jeg tenkte jeg skulle ha ett eget innlegg med innkjøpene i og med at det er så mye klær. På de to/tre siste innleggene mine kan dere se shortsen, solbrillene, toppene og skjørtet jeg har handlet der.

 

SISTE TELEFONSAMTALE

Det var med mamma. Vi pratet om hvor hun befant seg på kjøpesenteret her nede! Jeg liker best å handle alene dersom jeg faktisk skal handle, føler at jeg får unnagjort ting litt kjappere da. Samtalen før det var med en som heter Thomas angående jobb!

 

SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN

Bilde av mamma <3


SISTE MOTTATT SMS

“Hei Ingrid. Vil du ringe meg på mandag, så avtaler vi et tidspunkt for å møtes”

 

SISTE SENDTE SMS

“Ja, det skal jeg gjøre. Han er veldig flink og jeg er super stolt av han <3”

 

SISTE MÅLTID

I dag er det siste måltidet mitt lunsj hvor vi hadde salat og kylling! Jeg elsker kylling dersom den ikke er for tørr (denne var heldigvis perfekt – da mener jeg saftig). Ved siden av hadde jeg Fanta, jeg elsker Fanta. Egentlig er jeg ikke så stor fan av brus, men hver eneste gang jeg er på ferie går det alltid greit med en brus i ny og ne. 

 

SIST GANG JEG GRÅT

I det siste har jeg grått en del som dere sikkert vet fra et tidligere innlegg. Jeg har det tøft og mamma er syk. Den aller siste gangen jeg gråt var når jeg og mamma snakket sammen om sykdommen hennes og egentlig alt rundt det. Jeg husker ikke helt nøyaktig hva vi snakket om fordi samtalen var utrolig lang og tøff. Det aller viktigste er at det går helt fint selv om man gråter i blant.

 

SISTE FERIE

MEXICO! Det er helt sykt å tenke på, det er snart 4 måneder siden vi kom hjem.. Den turen kommer jeg aldri til å glemme. Jeg savner det så mye, virkelig og jeg unner de som skal være med neste sesong, de er så heldige! Dersom jeg fikk muligheten hadde jeg lett vært med igjen.

Dette var min aller siste selfie før innsjekk på Paradise Hotel. Det tok jeg på det hotellet jeg ventet på utenfor i Mexico.

Jeg legger til bilder fra turen hjem fra Mexico, husker godt hvor mye tid jeg brukte på telefonen den turen hjem.. blir faktisk flau av å tenke på hvor mye tid det gikk. Alle meldingene, telefonsamtalene, Instagram og Snapchat bildene jeg “måtte” gå gjennom, uff.


Jeg håper dere likte dette innlegget! Ble en litt sein oppdatering, men det får gå <3


Blogglisten
hits

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg