JEG HADDE VALGT PENGER FREMFOR ERIK


Jeg hadde sluppet kulen mot Erik i finalen.

Nå er det en stund siden finalen på Paradise Hotel gikk på tv å enda er det flere som spør meg om jeg hadde sluppet kulen mot Erik dersom vi to sammen mot hverandre i en finale. Jeg sa under den episoden at jeg hadde sluppet kulen uansett. Det som irriterer meg er når folk skriver at jeg aldri hadde turt å gjort det, eller at det aldri hadde skjedd. Jeg hadde sluppet kulen uansett, punktum. 

Under den perioden når Paradise Hotel gikk på tv fikk jeg høre flere ganger at jeg ikke eksisterte og at jeg ikke hadde trengt å delta i programmet fordi jeg aldri viste på skjermen. Dette har jeg skrevet om tidligere å det er dessverre ikke min feil at jeg ikke kom like mye med på tv som flere andre. Jeg hadde ikke en super stor rolle der inne, men jeg var godt likt samtidig som jeg var meg selv. Jeg husker godt den dagen vi hadde innspilling på finalen. Jeg var 100% sikker på at jeg skulle slippe den kulen uansett. Erik sa til meg der inne at han aldri hadde gjort det fordi han mente at følelsene han hadde for meg var mer verdt enn pengene. Jeg er helt enig. Erik er også mye viktige for meg enn de pengene. Før jeg reiste ned til Mexico bestemte jeg meg for å kaste den kulen selv om det gjerne var følelser i bilde. Under finaledagen viste jeg at jeg kjente Erik veldig godt i og med at vi bodde sammen i så lang tid. Jeg tenkte selv at dersom jeg slipper kulen i finalen kan det henne at jeg hadde mistet Erik. Det som fikk meg til å være helt sikker på at jeg hadde sluppet kulen var at dersom de følelsene vi hadde for hverandre var ekte hadde aldri noe av det som hadde skjedd inne på Paradise Hotel gjort at vi ikke skulle være sammen lenger. Det er også flere som sier at man kunne ha delt pengene og fått like mye hver, men det følte jeg helt ærlig ikke var en del av spillet der inne. Jeg føler meg litt egoistisk, selv om jeg ikke er det. Det var et spill om en halv million kroner.

Jeg håper dere fikk en forståelse av hvorfor jeg ville dette og hva jeg tenkte den dagen. Jeg er kjempe glad i Erik å “heldigvis” slapp vi å komme i denne situasjonen, selv om det hadde vært veldig spennende i og med at vi var det paret der inne som hadde følelser for hverandre!


Klær og briller – Farmhouse Design (Frogner)


Gjerne legg igjen en kommentar på hvilke innlegg dere ønsker at jeg skal skrive!  


Blogglisten
hits

15 kommentarer

Siste innlegg