JEG MERKER STOR FORSKJELL

Annonse | Lenker fra Nelly


Jeg elsker Spania!

Selv om jeg er født og oppvokst i Norge så er jeg kvart spansk og kvart chilensk som dere sikkert vet. Hver gang jeg er i Spania føler jeg meg faktisk mer spansk hehe.. selv om jeg ikke kan spansk da, så trives jeg utrolig godt likevel. Det er noe med varmen, maten og menneskene som bor her. Alle er så hyggelige å nesten hver gang noen passerer hverandre hilser de. De er utrolig høflige å det er virkelig noe jeg skulle ønske nordmenn generelt kunne blitt bedre på! Det er nesten litt rart å navne det, men jeg blir klein når mennesker jeg ikke kjenner hilser for å være høflige. Jeg tar meg selv i det, men det er fordi jeg ikke er vandt til det så ofte. Etter at jeg har vært med på Paradise Hotel kommer det mye oftere folk jeg ikke kjenner bort å hilser på meg for å gjerne slå av en prat hjemme i Norge, da føles det mye mer naturlig av en eller annen grunn. Når noen hilser på meg her i Spania, blir jeg nesten sjokkert fordi det er så uvanlig i forhold til hjemme. Her vet ingen hvem jeg er, men likevel hilse de. Dette er bare en liten tanke jeg har som jeg måtte dele med dere. Poenget er at jeg syns det er veldig gøy og ikke minst hyggelig når mennesker kan smile til hverandre og gjerne hilse når de passerer hverandre, det er så koselig! hehe. 


Dagens aktivitet

I dag har jeg vært på La Zenia å shoppet litt. Jeg har alltid likt å shoppe, men ikke for lenge. Jeg går fort lei når jeg først er ute å handler.. Hjemme bestiller jeg heller klær på nettet enn å gå i butikker å lete etter klær, det er utrolig mye mer oversiktlig på nettet å da finner jeg kjappere det jeg trenger! herlig. Nytt land, nye butikker og mer utvalg passer meg perfekt. Hjemme går jeg fort lei av de butikkene vi har å da sliter jeg også med å finne det jeg trenger!


Ellers vil jeg vise dere et produkt jeg har brukt en liten stund nå. Ja, jeg merker allerede stor forskjell. I og med at jeg har vippe-extentions på så får jeg ikke prøvd ut produktet på vippene mine, men jeg bruker det på øyenbrynene mine istedenfor! jeg elsker det! Virkelig. Etter sommeren tenkte jeg å ta en liten pause fra vippe-extentionet å spare ut mine egne, da skal jeg virkelig begynne å bruke dette produktet på vippene mine! Jeg har hørt utrolig mye bra om det. 

 

♡ KOMOREBI

 



For det første er det utrolig billig, samtidig som det funker super bra! Kan kjøpes på Nelly HER – Nå 199kr (60%).


For det andre er det ikke testet på dyr, og produsert i Sverige! 


For det tredje gir det fyldigere, lengre og sterkere vipper/øyenbryn. 

 

Det er ikke som opplever at det fungerer like bra, men det er absolutt verdt å prøve det likevel for å gi opp en mening om det. Jeg har selv aldri hatt troen på slike produkter, men det funker utrolig bra på meg og jeg merker allerede stor forskjell! Jeg håper dere liker at jeg kommer med tips til dere, og selv er jeg helt ærlig. Jeg skal legge ut før og etter bilder etterhvert så skal dere få se. 

 

Klikk hjem produktet her!


Blogglisten
hits

8 kommentarer

Siste innlegg