UKENS SPØRSMÅL | KOLLEKTIVET, SOLARIUM OG MINE VÆRSTE ØYEBLIKK PÅ PH

 

Annonse | Lenker fra Nelly

TOPP – HER


1. Kan du være så snill å fortelle tre kleine ting du og Erik har gjort sammen?
Ja, akkurat nå ble jeg litt stressa. Jeg husker ikke helt tre kleine ting vi har gjort sammen, men den ene må vell være inne på Paradise Hotel under en parseremoni, der jeg ikke fikk lov av Erik til å ha høye hæler på meg, fordi da ble han lavere enn meg hehe. Etter det gikk jeg kun i lave sko for Erik sin del. Kommer ikke på noe mer foreløpig.

 

2. Hvor mye er det i forskjell på høyden til deg og Erik?
Jeg er en 1,74 og Erik er rundt 1,78-1,79. Jeg føler selv at han nesten er like høy som meg, men når vi har sett bilder og lignende sammen ser man at Erik er litt høyere. 

 

3. Tar du solarium og isåfall hvor ofte? Og får du noen pigmentflekker eller føflekker?
På vinterstid tar jeg en del solarium, men ikke for mye. Jeg tror ofte at folk har en mening om at jeg tar mye mer solarium en det jeg egentlig gjør, fordi jeg har litt mørke gener i og med at jeg er Spansk. Etter at jeg har vært i blant annet Mexico har brunfargen min holdt seg godt å da har det hendt at jeg har tatt sol en gang i blant. Tar kanskje solarium en gang på tre uker nå for tiden. Får ikke mer føflekker av det tror jeg.. og heller ikke pigmentflekker, men jeg prøver å venne meg av det, det er ikke bra med solarium.

 

4. Kan du fortelle en funfact om deg og Erik? En klein eller morsom historie.
Jeg sitter å ler mens jeg skriver dette, hehe. Vi gjør utrolig mye morsomt sammen og ler nesten hele tiden av hverandre, men den ene gangen inne på Paradise Hotel dusjet jeg og Erik sammen. Erik skulle vaske håret først. Det Erik gjør når han vasker håret er at han har hele hode under dusjhode. Ikke så smart når han dusjer sammen med meg, hehe. Jeg kjedet meg å tenkte at jeg skulle fyre litt i Erik. Jeg tok shampoo flaska å klemte ut masse shampoo mens han fortsatt hadde hode under dusjhode, mens han prøvde å få bort all såpen. Jeg fortsatte med dette i kanskje to minutter, mens Erik ble mer og mer forbanna, han sier at han er smart, men på akkurat dette settet så var han ikke smart. Han merket ikke at det var jeg som tok i såpe i håret hans før etter tre minutter ca. Hehehe. Etter det så heiv han meg ut av dusjen og påsto at han begynte å miste hår. Det gjorde han da altså ikke. Trist at de ikke tok det med på tv!

 

5. Hvor bor du? Skal du og Erik flytte sammen?
Jeg bor fortsatt hjemme på Klepp med mamma og pappa. Nå som ting har forandret seg i livet mitt med tanke på at mamma er syk også videre så velger jeg å bo hjemme en god stund til. Jeg hadde veldig lyst til å flytte sammen med Erik til Oslo, men det er satt på vent. 

 

6. Når spilte dere inn paradise-kollektivet?
Vi spilte inn kollektivet i begynnelsen av mai til midten av mai måned. Altså i ca. 2 uker vis jeg husker riktig.

 

7. Tidligere har jeg sett Erik og Ine følge hverandre på Instagram, hvorfor har Erik unfollow Ine på instagram?
Det har jeg ingen anelse om. Jeg har ikke engang sett at Erik ikke følger Ine på Instagram, dere får spørre Erik når han kommer hjem.

 

8. Hvordan var det å møte foreldrene til Erik for første gang, og hvordan møtte han dine?
Det var utrolig hyggelig å møte foreldrene til Erik. Vi reiste hjem til Storjord sammen hvor jeg fikk møtt både familie og venner. De er alltid veldig snille å støttende, akkurat som Erik. Erik møtte mamma og pappa for første gang i Oslo da de var på et møte der. Vi gikk ut å spise sammen alle fire og hadde en hyggelig kveld. Ellers har Erik vært et par ganger i Stavanger å møtt både mamma, pappa og broren min. Utrolig hyggelig. Det var viktig for både meg og Erik å møte foreldrene til hverandre før Paradise Hotel var ferdig på tv. 

 

9. Hvordan er måltidene inne på Paradise Hotel. På TV får vi bare se frokosten, men hvordan er middagen, lunsjen og kveldsmaten? Hva spiser dere? Er det også sånn at dere bestemmer når og hva dere skal spise selv?
Dere får kun se frokostene inne på Paradise Hotel fordi det er relevant i forhold til programmet. Hver eneste dag under frokost får vi et brev. Det vi spiser da er varierende fra uke til uke alt etter tema. Den vanlige frokosten er pannekaker, frukt, havregryn, eggerøre også videre. Under fengselsuken blant annet fikk vi kun en viss mengde frokost på et brett. 
Lunsjen er midt på dagen rundt 12-13 tiden. Da samles alle på samme plass som vi spiser frokost. Til lunsj var vi off-cam å fikk ikke mulighet til å snakke sammen om spill/taktikk. Det kommer deltager ansvarlige som passer på at vi ikke snakker taktikk. De hjelper også med f.eks andre ting som allergitabletter, legebesøk også videre. Til lunsj fikk vi hamburgere, pizza, toast, taco, salat og mye mer. Akkurat som en lunsj man pleier å få på andre hoteller. 
Middagen og kveldsmaten er ofte sammen. Det er fordi vi har et kjøleskap oppe ved baren som vi hele tiden kan gå å ta mat og drikke fra. Derfor er måltidene et par timer mellom hverandre. Middagen hadde vi også samme plass som de andre måltidene, her også var det deltager ansvarlige som passet på at vi ikke snakket taktikk sammen. Vi fikk hamburgere, pizza og mye mer til dette måltidet også. Men det var ikke det samme til middag dersom vi hadde noe til lunsj. Hver dag når vi hadde parseremoni måtte vi spise middag separert fra guttene. Jentene spiste som regel nede på fortuna (største rommet), mens guttene spiste oppe med bordet der vi har frokost. Dette hadde utrolig mye med spillet å gjøre. Vi hadde deltager ansvarlige som passet på oss fra å ikke snakke taktikk her også. Men det er veldig enkelt å gi tegn til hverandre uten å snakke taktikk sammen, derfor splittet de oss fra hverandre for at det skulle være mer Spennede under parseremonien. Alle måltidene blir bestemt av produksjonen, de ringer på telefonene rundt omkring når vi skal komme å spise, men ellers kan vi spise når vi vil fra maten som er i kjøleskapet ved baren.

 

10. Hvilken str har du i den røde toppen?

Jeg har størrelse S, men den er utrolig stram og litt liten i størrelsen. Jeg burde hatt størrelse M i den. Kan kjøpes HER!

 

11. Hva syns du om at de andre jentene på ph syns jenter som snuser er stygge? Og ut i fra bagasjesjekken så mente de at du hadde tantete stil?
Hehe. Det var faktisk utrolig morsomt å se dette på tv. Allerede under det første møte mitt med jentene inne på Paradise Hotel sa de til meg at de hadde snakket om snusen og klærne mine. Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om at de sa det de gjorde. Det er veldig mange i dag som snuser å jeg må si meg enig i at det ikke er pent, men jeg snuser jo ikke for å se bra ut. Det tror jeg de aller fleste som snuser kan si seg enig i. Ellers når det kommer til klærne mine er jeg ikke enig. Jeg syns selv ikke at jeg har en tantete stil, men et par plagg kan nok være litt tantete i andres øyne. Jeg har i hvert fall fått utrolig mange spørsmål om hvor de og de klærne er fra, jeg tar det som et kompliment.

 

12. Kan du nevne dine 5 værste øyeblikk inne på Paradise Hotel?

1. Når jeg ble sendt ut av Karoline å ikke fikk se Erik igjen på en stund.
Jeg trodde jo at jeg skulle reise rett hjem til Norge. Uff, værste dagen min der nede.

2. Når vi tapte finalen.
Det var sinnsykt bra å sitte i finalen sammen med Erik, men i det øyeblikket Kristian Rene gikk bak Julie og Leo ble alt stikk motsatt.
Det var helt jævlig å måtte sitte der foran kameraene å late som om at det var greit.
Jeg lo jo nesten litt av Erik fordi han ble så sint, men det er fullt forståelig.
Det var helt grusomt å være så nært en kuleseremoni.

3. Når Julie sjekket ut.
Hun var en min aller beste venn der inne å det var utrolig vondt å se når hun måtte dra.
I tillegg ble hun jo grillet i hjel før hun dro. Jeg så at hun ikke hadde det bra å det var vondt å se på.

 

4. Det må være den dagen jeg og Leo var på utflukt i Game of Thrones uken.
Vi hadde en kjempefin dag sammen på utsiden av hotellet, men det å ikke ta inn Ine igjen på hotellet var rett og slett jævlig.
Jeg gråt og gråt på sync. Jeg gråt også når jeg så Ine sto der alene, mens Joakim, MP og Mathias fikk være med inn på hotellet igjen.
Hun sto liksom bare der, helt alene. Vi fikk i hvert fall gitt hverandre en klem. Stakkers Ine.

5. Under jurymøtet. Når det var Erik og meg mot resten.
Jeg syns Erik fortjente aller mest å komme inn igjen den dagen. Vi satt kanskje i to timer å diskuterte.
Jeg gråt litt å stemningen var rett og slett dårlig. Jeg prøvde hardt å få Erik inn igjen, men vi hadde ikke sjans.
Den dagen viste jeg at vi ikke fikk Erik inn igjen på hotellet å at jeg ikke fikk se han igjen før et par dager etter på. 

 

12. Får du ha noe som helst kontakt med Erik når han er på farmen?
Nei. Jeg får ikke ha noe kontakt med Erik når han er på Farmen. Det er helt grusomt, men heldigvis går tiden fort å snart er han hjemme igjen. 

 

13. Kan du ha en sminkevideo?
Det skal jeg prøve å få til. Jeg er ikke flink til å sminke meg å bruker de faste produktene hele tiden. Jeg skal prøve å se hva jeg får til. 

 

14. Ser Erik poster noen stories på Instagram og legger ut noen innlegg, er det han som legger det ut eller er det noen andre? Trodde han var på farmen kjendis innspilling?
Erik har ikke tilgang til noe som helst inne på Farmen. Det er en kompis og jeg som styrer Instagram og diverse for Erik nå. 

15. Har du noen gang gått på fotball?
Ja, jeg har spilt fotball i mange år å jeg elsket det. Jeg sluttet da jeg var 17 år fordi det tok for mye tid. Jeg spilte aktivt å sammen med laget fikk vi andreplass i NM jenter 16 (litt skryt er vel lov).


Gjerne still meg spørsmål i kommentarfeltet til neste ukens spørsmål <3

xoxo Ingrid


Blogglisten
hits

47 kommentarer

Siste innlegg