JEG SAVNER HAN


Ja, jeg savner Erik.

Det er flere som har spurt meg hvordan det går med meg nå som Erik er borte. For å være helt ærlig så går det bedre en forventet, jeg har en travel hverdag som bidrar til at savnet blir mindre. Det er klart at jeg savner han hele tiden og noen ganger har jeg faktisk hatt lyst til å hive meg i bilen å kjøre bort til innspillingen og kidnappe han med hjem, hehe. Neida. Jeg savner han hele tiden, men i og med at jeg har så mye å gjøre glemmer jeg at han er på innspilling. Jeg lurer på hvordan det går med han der inne, hva de driver med, om han kommer overens med noen og ikke minst om han har blitt storbonde. Jeg er så nysgjerrig og spent! Det værste er jo at det ikke kommer på TV før i Januar 2019. Jaja, da har jeg i hvert fall noe å se frem til. Jeg krysser fingrene for at Erik kommer hjem med en seier og ikke minst en bil eller hva enn de nå kan vinne! 

Ellers i dag har jeg ikke gjort særlig mye. Jeg skal snart sette i gang med å pakke til Spania i morgen. Jeg hater å pakke. Enten pakker jeg med meg altfor mye eller for lite. Jeg skal være borte i ti dager og trenger derfor en del klær med meg! Ellers er det jo viktig at jeg sparer litt plass i kofferten, blir nok en del shopping på denne jenta.. 

Dersom dere har noen tips til bra shoppingsteder/butikker nær Torrevieja i Spania gjerne legg igjen en kommentar i kommentarfeltet



Blogglisten
hits

30 kommentarer

Siste innlegg