BILDENE DERE ALDRI HAR SETT


Beklager sent innlegg, men hallo, se hva en venninne fant til meg!

Det er helt utrolig å se tilbake på bilder som ble tatt for flere år siden. Bare av å se på gamle bilder dukker det plutselig opp en hel haug med gode minner! Det er helt sykt å se på hva som har endret seg med tiden: kvaliteten på bildene er dårligere, stilen er annerledes og ikke minst alle forandringene man legger merke til ved seg selv. Jeg var i tvil på om dette var noe jeg ville publisere på bloggen, jeg syns det er utrolig kleint og litt pinlig å legge ut alle disse bildene! Men jeg måtte bare vise dere hvordan jeg så ut før. Jeg legger godt merke til at jeg ofte gjorde meg til på bildene med ulike poseringer, hehe. Forhåpentligvis er ikke det noe jeg gjør nå til dags.

Beklager den dårlige kvaliteten på bildene, men det er dessverre ikke noe jeg får gjort noe med.
Vel, her er bildene. 



Syns dere at jeg var lik meg selv for noen år siden?


Blogglisten
hits

18 kommentarer

Siste innlegg