DETTE SKAL JEG I SOMMER

 

Annonse ⎟ Lenker fra Nelly

BIKINITOPP – HER Gleder meg så mye at jeg ikke klarer å stå i ro for å posere. Kleint.


Endelig skal jeg snart ut å reise igjen! Jeg føler faktisk selv at det er en stund siden jeg var ute å reiste sist, men det stemmer jo absolutt ikke. Jeg glemmer ofte ut at jeg reiser mye frem og tilbake mellom Oslo og Stavanger, Bodø og Trondheim. Det er utrolig gøy, men også slitsomt å være ute å reise hele tiden. Denne gang skal jeg reise til utlandet!! Sist gang jeg var utenfor Norge var det i Mexico, tenk det. Tiden går kjappere en man tror og det skremmer meg faktisk litt.. Jeg skal en del i sommer å tenkte å dele det med dere! Det blir selvfølgelig mye blogging og fine bilder på reisene som jeg gleder meg til å dele med dere!


Her er mine planer for sommeren så langt:

 

☀️  Torrevieja, Spania (11.6-21.6)
Allerede på mandag reiser jeg til Spania sammen med noen i familien. Jeg gleder meg utrolig mye! Vi skal nemlig reise å besøke min kjære farmor som bor Spania. Det er ikke så ofte jeg får tid til å se henne i og med at hun bor så langt unna.

 

�� Palmesus, Kristiansand (2.7-8.7)
Vi er en stor jentegjeng som skal reise til Kristiansand sammen og bo der i en hel uke! Jeg har aldri vært på Palmesus før, men har hørt kjempemye bra om det,  jeg gleder meg rett og slett til å bare nyte den gode festival stemningen og være der sammen med gode venner.
Kanskje vi møtes der?

 

�� Marbella, Spania (17.7-24.7)
Enda en tur til Spania.. Ja takk. Jeg elsker Marbella! Jeg var der i fjor sommer også og trivdes utrolig godt. Vi er et par venninner som skal reise ned til Marbella i år også. Det er sinnsykt fint der nede, god mat og stemning! Det blir en skikkelig jentetur vil jeg på stå. Slenger med noen bilder fra da vi var der i fjor.

�� Findings Festival, Oslo (17.8-18.8)
ææ, jeg gleder meg så mye til dette! Jeg er utrolig glad i festivaler og dette blir den andre i år. Axwell/Ingrosso og ikke minst Post Malone kommer! Det blir helt sinnsykt. Jeg håper virkelig at været er med oss de dagene der.

 

�� Utopia, Stavanger (24.7-25.7)
Hallo dere! Dette er noe alle dere uten tvil bør få med dere. Utopia er en festival som åpnet dørene for første gang i fjor i Stavanger. Jeg var der faktisk og hadde det utrolig gøy! Det blir bare større og større å i år kommer selveste KYGO til Utopia! Dette blir den tredje festivalen min så langt i sommer å jeg er helt sikker på at denne festivalen blir uforglemmelig! 


Dette er de tingene jeg skal så langt i sommer som er planlagt. Det kan godt hende at jeg tar noen spontanturer eller finne på noe annet gøy i mellom også, men det vil tiden vise! Jeg håper dere likte innlegget å legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet på hva du skal i sommer eller om du skal på noe av det jeg skal på? Jeg har veldig lyst til å bedre kjent med dere! Kanskje vi møtes på noe av det samme.

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

10 kommentarer
    1. Hei Ingrid! Tidligere det skjeddr at Erik og Ine har følge hverandre på instagram, men til senere hvorfor har Erik unfollow Ine på instagram nå? Han liker ikke sikkert Ine.

    2. Jeg skal også til torrevieja i Spania i august og kanskje i juni siden faren min bor der, har aldri vært der så håper det blir bra. Har du noen tips til hvor jeg burde dra eller finne på når jeg er der nede?

    3. Ska flytta fra Stavanger t Kristiansand i sommer <3 utenom å ri vett eg ikkje någe aent me ska gjør enn tusenfryd!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg