UKEN SOM GIKK

 

Annonse⎟Lenker fra Nelly


Ukens tanke

Hvor høyt jeg elsker mammaen min.
Jeg har alltid elsket mamma og kommer alltid å gjøre det, men den siste uken har jeg tenkt ekstra mye på hvor glad jeg er i henne. Jeg tar meg selv i det flere ganger at hvorfor er det slik at man må oppleve vonde ting for å forstå hvor mye man elsker en person? Jeg syns det er utrolig trist at det ofte er sånn. Jeg håper at jeg blir bedre til å vise de personene jeg er glad i at jeg er glad i dem hele tiden, før det er for sent.

 

Ukens høydepunkt

Finalefest med Paradise Hotel 2018.
Det ver sinnsykt gøy! Jeg møtte mange nye mennesker, tidligere deltagere, flere av årets deltagere og ikke minst alle de flotte menneskene som jobber i produksjonen! Jeg fikk se meg selv på storskjerm i lag med flere mennesker – stas! Jeg følte meg også utrolig fin med lang kjole, fin frisyre og sminke den kvelden. Det er ikke så ofte man steller seg så mye for en kveld.

 

Ukens nedtur

At Erik ikke kunne være med på finalefesten.
Det var skikkelig trist at Erik ikke kunne være med på finalefesten ettersom at vi satt sammen i finalen og kom på en andreplass. Han fortjente så utrolig mye å vinne, men i og med at det ble en andreplass er det morsomt å feire den også. Eller? Kanskje det egentlig var greit at Erik ikke ble med, han hadde nok kjent igjen følelsen han hadde den dagen vi spilte inn finalen i Mexico og blitt kok forbanna igjen (hehe). 

 

Ukens gode gjerning

Gitt en dame cardiganen sin som hun mistet på Aker Brygge.
Jepp, det var en dame som gikk kjapt forbi meg og noen venninner på Aker Brygge i helgen da hun mistet cardiganen sin ut av baggen. Heldigvis var vi flere som så dette og ga damen cardiganen tilbake. Gjett om hun smilte og var glad da.

 

Ukens beste følgere

Jeg setter så utrolig stor pris på alle dere som leser og følger meg her på bloggen. Akkurat nå er jeg i en periode av livet som ikke er like enkel å da er det veldig hyggelig med fine kommentarer og folk som bryr seg. Det er to jenter jeg har lagt merke til den siste uken som kommentarer mye fint på bloggen min, de har dessverre ikke etternavnet under men de heter:

Sara og Ingrid

Jeg lurer veldig på hvem dere er og hadde satt stor pris på om dere skreiv etternavnet deres også!

 

Ukens antrekk

PLAYSUIT – HER         RING BELT – HER  

TOPP – HER         BUKSE – HER  

TOPP – HER  

Ukens innkjøp

♡ Iphone 8 Plus

♡ Morphe palett 35

♡ Morphe brushes

♡ Anastasia glow kit

♡ Noen super kule lilla sko fra H&M

 

Ukens must have

Det må være rettetangen min fra GHD. Jeg hadde ikke klart meg uten en rettetang.. Det sliter jo noe helt sinnsykt på håret, men det får gå. Nå som håret er i den lengden jeg vil ha så er det innafor å rette håret. 

 

Ukens mest leste innlegg

1. Er det feil av meg å publisere rumpebilder?

2. Jeg er med i en ny tv-serie

3. Ukens spørsmål | Farmen, rasisme og falske følelser for Erik

 

Gjerne følg meg på Instagram og legg igjen en kommentar! 


Blogglisten
hits

21 kommentarer

Siste innlegg