MINE 5 BESTE ØYEBLIKK PÅ PARADISE HOTEL

 

nr. 5

Det er definitivt når jeg møtte Julie igjen etter så mange uker fra hverandre. Jeg var veldig usikker på om hun hadde reist hjem til Norge eller om hun faktisk hadde kommet inn igjen på hotellet. Det var så sinnsykt hyggelig å se hvor glad hun ble for å se meg igjen også! 

 

nr. 4

Det må være da jeg og Erik vant Jorge-statuetten under skuespiller uken. Det var noe jeg aldri i hele mitt kunne ha sett for meg! Jeg er utrolig dårlig på skuespill og av en eller annen grunn så fikk det faktisk til og vant! Samtidig var det første gang jeg og Erik hadde sync på greenscreen sammen. 

 

nr. 3

Det er nok den gangen jeg ble valgt som kongens høyre hånd. Jeg var allerede da ganske sikker på at jeg ikke kom til å være inne i spillet lengre med tanke på at Joachim allerede hadde røke ut. Heldigvis redda Erik meg og vi fikk muligheten sammen til å gi ut en fredning som gikk til Julie!

 

nr. 2

Hehe, denne er nok ikke helt forventet av dere, men det er faktisk når jeg fikk tilbringe natten i bungalowen med Julie, Kristian, Leo og Erik. Det var da jeg og Erik sov sammen for aller første gang! utrolig koselig og kanskje litt romantisk også.

 

nr. 1

Dette er uten tvil finalen! Jeg satt faktisk i finalen sammen med Erik mot to personer som fortjente det mye! Jeg er så utrolig stolt over meg selv og ikke minst Erik som klarte å komme oss helt til finalen i årets sesong av Paradise Hotel. Det eneste som var kjipt her var å få en andreplass ♡



Hva syns dere var det beste øyeblikket fra årets sesong av Paradise Hotel?

xoxo Ingrid


Blogglisten
hits

5 kommentarer
    1. Kjempe bra innlegg!❤️ Men kunne du ha skrivd et innlegg om mine 5 værsye øyeblikk på Paradise Hotel?:)

    2. Hei kjempe bra innlegg Ingrid!❤️ Kunne du ha skrivd et innlegg om Dine 5 værste øyeblikk inne på Paradise Hotel?:)

    3. At du og Erik kom til finalen av PH , og det værste var at dere ikke vant for det hadde dere så fortjent ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg