NEW IN FRA NELLY

 

Annonse | lenker fra Nelly

 

Hei dere!

Jeg må bare vise dere hva jeg har klikket hjem fra Nelly den siste tiden. Nå som det er sommer og og sol i Norge passer det perfekt å klikke med seg hjem et par nye sommerplagg! Jeg tenkte å meddele med dere at akkurat nå kan dere få opp til 50% på party klær hos Nelly. Den ene toppen jeg har klikket med meg hjem er på 40% ♡ Tilbudet varer til og med 11. juni.

Dere kommer direkte inn på salget HER!



BUKSE – HER     BELTE  – HER     CREPE STRAP TOP  – HER

TOPP –  HER

TOPP – HER

BOOB TUBE BODY –  HER  (40% NÅ TIL KUN 179 KRONER)

BIKINITOPP –   HER       BIKINITRUSE –  HER  

VIPPE OG BRYNSSERUM –  HER  (60% NÅ TIL KUN 199 KRONER)

Jeg har akkurat fått dette vippe og bryn serumet hjem og gleder meg utrolig mye til å prøve det! Jeg har hørt mye bra om det og at det fungere på både bryn og vipper. Det skal gjøre at du får fyldigere bryn, samt lengre og sterkere vipper! Jeg gleder meg til å vise dere resultatet etter hvert. 


Blogglisten
hits

10 kommentarer

Siste innlegg