FINALEFESTEN + BILDEDRYSS


FINALEFEST – PARADISE HOTEL 2018

I går var det finale på Paradise Hotel 2018! Jeg vil takke alle sammen for kjempefine tilbakemeldinger etter gårsdagens episode. Det var en utrolig morsom dag og vi fikk endelig avsløre hvem som vant! Erik og jeg fikk dessverre andre plass i årets sesong noe som er utrolig kjipt. Hvem vil vel ikke vinne når man har kommet så langt? Det føltes faktisk ut som om at vi snubla rett før mållinja, men slik er det bare noen ganger. Til tross for andreplassen fikk jeg et minne for livet som aldri ville vært foruten! Jeg var så heldig som fikk møte verdens snilleste, kjekkeste og ikke minst intelligente gutt der inne, tenk det. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle finne kjærligheten på Paradise Hotel. Jeg holdt en del igjen på følelsene mine der inne som dere kanskje har lagt litt merke til på TV, men det var rett og slett fordi jeg ikke turte å slippe meg helt fri til Erik før jeg hadde blitt bedre kjent med han på utsiden. Jeg har også vært så heldig å få mange nye venner i livet, det er så viktig det. Alt i alt har dette vært en sinnsykt reise og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å si ja til produksjonen den dagen i oktober.

Finalefesten var utrolig gøy og jeg møtte så mange flotte mennesker! Det er så hyggelig når folk kommer bort til meg å hilser, prater eller bare ønsker en god klem. Tusen takk til produksjonen som har gitt meg denne muligheten og tusen takk til venner og familie som har støttet meg gjennom tykt og tynt. Jeg hadde aldri klart det uten dere. 

Kjolen jeg hadde på meg er fra NLY EVE til de som lurer på det.

Se på disse flotte jentene! Jeg bare digger Karolines kjole som kler henne perfekt.

Flotte Ine med wetlook laget av Stine Vaaland.

Kjempe stas, men også litt skummelt å se seg selv på storskjerm med mange mennesker.

Jeg husker godt dette øyeblikket hvor jeg tenkte “her fortjener Erik å stå sammen med meg”.

Prisutdelingen til Leo på 200.000 kroner.


STYLING

Jeg var utrolig heldig som ble stylet av flinkeste Stine Vaaland før finalefesten. Hun ga håret mitt en wetlook som holdt seg like fin hele kvelden. Samtidig sminket hun meg naturlig pen, syns da jeg hvertfall, hehe.

FØR

ETTER


Ha en ellers god helg videre og husk å still meg spørsmål i kommentarfeltet dersom dere lurer på noe! Jeg svarer på ukens spørsmål på søndag!

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

10 kommentarer
    1. Fyf Jeg er så sur???? Verste slutten på PH historie … Du og ERIK skulle ha vunnet!!!!!! Dere var det eneste personene på PH som faktisk fortjente å vinne. Jeg er fortsatt drit sur og kunne ønske hele mitt hjerte at dere vant???? , Men dessverre så vant dere ikke jyriens stemmer,( noe som jeg ikke skjønner for dere var VIRKELIG best) Det er virkelig noe galt med den juryen for å si deg sånn!!!!, men dere VANT ivertall FOLKETS favoritter ❤️❤️

    2. Herregud du er så nydelig! ???? Kommer til å savne å se deg (og alle de andre) på skjermen man-tors ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg