ER DET FEIL AV MEG Å PUBLISERE RUMPEBILDER?

 

Hei dere! 

I går hadde en av mine aller nærme venninner bursdag, Wenche!
Er det en ting jeg elsker så er det å være kreativ og lage morsomme overraskelser på dager som det. Vi overrasket henne med kake på sengen og en god frokost. Etter det dro vi en tur til stranden i det fine været, hvor vi tok en del bilder og bare nøyt solen. Vi avsluttet dagen med en tur inn til Stavanger hvor vi spiste på en restaurant/bar som heter Inside. De har seriøst en av de beste burgerne jeg har smakt i Stavanger! Jeg anbefaler de på det sterkeste dersom du skal spise i Stavanger en dag. Jeg tenkte jeg skulle slenge med noen bilder fra gårsdagen under her. 

Det er så utrolig ubehagelig, men etter at jeg har gått gjennom gårsdagens bilder sitter jeg igjen med del tanker. Jeg tenker utrolig mye på “er det feil av meg å publisere rumpebilder på bloggen?”. Jeg vet jo at det ikke er rumpen som er hensikten, men den er i bilde og slik er det når man tar bilder i bikini på sommeren. 

Er det feil av meg å publisere “rumpebilder”?

Det er noe med meg som gjør at jeg nesten ikke tørr å publisere et bilde av rumpen min i bikini. Jeg føler at det er blitt et såpass stort tema rundt bloggere og det kan kjapt tolkes utrolig feil dersom en velger å poste et bilde av seg selv i bikini. Jeg tok bilder i bikini akkurat sånn som de aller fleste pleier å gjøre på sommeren. Forskjellen er bare den at jeg har mindre klær på meg når jeg går i bikini. Jeg likte disse bilde av meg selv og syns det passer utrolig godt nå om sommeren å publisere bilder av min hverdag hvor jeg koser meg på stranden med bikini på, derfor syns jeg heller ikke at det er feil å publisere dette, men det er rart at den tanken alltid ligger der “Er det feil av meg å publisere bilder i bikini fordi jeg viser rumpen mer enn vanlig?”. 

Jeg er utrolig nysgjerrig på hva dere tenker angående det med å legge ut bilder i bikini, dere må gjerne si deres mening i kommentarfeltet og følg meg gjerne på Instagram for å se flere bilder av meg. 

xoxo Ingrid

Blogglisten
hits

7 kommentarer
    1. Bilde du står med hendene på rumpa kunne du spart deg for???? ellers så syns jeg resten av bildene er kjempe fine???? virker også som du ‘hermer’ mye etter de som har blogget ei stund???? begynte du å blogge etter pæra?

    2. Nei vet du hva.
      Rumpe er naturlig. Kropp er naturlig.
      At du velger å dele bilder av deg selv på bloggen din om hva du gjør i hverdagen er da ikke opp til alle andre. Hvis man ikke tåler at en jente legger ut rumpebilder på sin egen blogg så får man jaggu holde seg unna stranda på sommeren også. Nå må seriøst folk gi seg.

      Du har full rett til p legge ut det du vil. Du har en perfekt kropp, så kanskje noen blir misunnelige, men vet du hva? Drit i de.

      Du er nydelig, ikke bry deg om alle andre Ingrid ????

    3. Kropp er fint og det inkluderer rumpe osv hvis folk blir fornærma (eller sjalu) er det deres problem. Man kan ikke gjøre noe lenger nå til dags spesielt ikke om man er litt kjent for folk skal jo dømme i hytt og tyttebær…det er ikke greit. La folk få gjøre som de ønsker og hvorfor gjemme en fin kropp? Hva skjedde med ytringsfriheten vi skryter av her i landet?

    4. Elsker hvordan alle de andre bloggerne poster de største kroppspress bildene med store pupper og rumper mens de suger magen inn til ribbeina sine synes, mens du faktisk snakker om set og spør om det er greit at du legger ut sånne ting. Fyf jeg elsker deg, stå på!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg